וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע וקרית שמונה צפויות לסגור את הפער בעסקת שבירו

15.9.2023 / 6:05

החלוץ בן ה-25 כבר הגיע להבנות עם מועדון נעוריו וממתין לסיכום בין ברקת לשרצקי על דמי ההעברה. בבאר שבע מעריכים שתומר חמד ירצה לעזוב, צפויה פגישה בינו לבין מ.ס. אשדוד שרוצה לסגור

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

לאיתמר שבירו יש כבר הבנות על חוזהו מול הפועל באר שבע במידה שאיזי שרצקי ואלונה ברקת יסכמו ביניהם על דמי ההעברה של כרטיס השחקן של החלוץ. אחרי שעד אתמול בערב נרשם פער די גדול בין הצדדים, נכנס לתמונה גם סוכנו של שבירו אבי נמני שניסה לסייע כדי שהצדדים יתקרבו ויסגרו את הפער ביניהם. בהפועל באר שבע מעריכים שתומר חמד ירצה לעזוב, ברגע ששבירו יצורף.

במצב כזה יהיו בקבוצה ארבעה חלוצים כולל פטריק קלימלה ואלון תורג'מן. מ.ס. אשדוד רוצה לסגור עם חמד ופגישה בין הצדדים אמורה להתקיים. כפי שכבר פורסם כאן שוער מ.ס. אשדוד אריאל הרוש אפילו ניסה לסייע ושוחח עם חמד כדי להבהיר לו שיהיה לו טוב באשדוד.

אם שבירו בן ה-25 אכן יגיע לבאר שבע, הוא יחזור למעשה לקדנציה שלישית במועדון בו גדל. החלוץ עלה לקבוצת הבגורים לראשונה ב-2016, ואחרי שלא הצליח לתקוע יתד במועדון הושאל ב-2018 לעירוני ראשון לציון, במדיה שיחק שנתיים בליגה הלאומית. את עונת 2020/21 שבירו פתח שוב בהפועל באר שבע, אבל עבר לעירוני קרית שמונה בחלון ההעברות של ינואר במהלך אותה עונה.

איתמר שבירו שחקן עירוני קרית שמונה בחימום. מאור אלקסלסי
הקאמבק מתקרב. שבירו/מאור אלקסלסי

בשתי העונות האחרונות כבש שבירו 28 שערים ב-67 הופעות במדי קרית שמונה, והפך בין היתר לשחקן נבחרת ישראל, במדיה רשם 3 הופעות. לאחר שקרית שמונה ירדה לליגה הלאומית, שבירו חיפש קבוצה חדשה ואף היה על סף חתימה מעבר לחו"ל, אולם מעברו לברשיה שכבר סוכם לא יצא לפועל בסופו של דבר בשל מכשולים בירוקרטיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully