וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי נפרד: "המועדון והעיר הפכו לי לבית, רוצה לגדל פה את ילדיי"

14.9.2023 / 22:10

זמן קצר אחרי שחתם באנטליאספור, הקשר סיכם תקופה בבאר שבע: "תודה על חמש שנים מלאות בטוב, הולך להגשים את החלום שלי להתפתח באירופה"

דריבל עם אריאל הרוש/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עכשיו זה רשמי: אחרי סאגה ארוכה במיוחד, שכללה קריסה של המגעים וחזרה לישראל, רמזי ספורי סוף סוף השלים היום (חמישי) את המעבר מהפועל באר שבע לאנטליאספור. לקבוצתו החדשה היה זמן עד מחר כדי לרשום אותו לפני סגירת חלון ההעברות בליגה הטורקית, והיום כאמור היא הודיעה על צירופו בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

זמן קצר אחרי החתימה שלו, ספורי נפרד עם פוסט באינסטגרם וכתב: "מועדון יקר ואוהדים יקרים, תודה לכם על חמש שנים מלאות בטוב. ידענו ביחד עליות ומורדות, ידענו ביחד הצלחות וכישלונות וגם פרידה קצרה. תודה אישית לנשיאת המועדון, הגברת אלונה ברקת שאפשרה לי לצמוח ולהתקדם, לאליניב ולכל הצוות הנהדר ולכם חברי השחקנים שבלעדיכם זה לא היה קורה. המועדון והעיר הפכו לי לבית, לא פחות. עד כדי שחיפשתי ועודני מחפש להשתקע בעיר בעתיד ולגדל כאן את ילדיי. אני ממשיך הלאה, הולך להגשים את החלום שלי להתפתח באירופה. מחזיק אצבעות למועדון ומבטיח שאעקוב. שמח על כל רגע שעברתי בעיר המדהימה הזו, עם אנשים חמים וקהל אדיר שבאמת נתן לי להרגיש בבית בתקווה להיפגש בעתיד".

ספורי נפרד

רמזי ספורי שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. ספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

"אני מאוד שמח להיות באנטליה וללבוש את החולצה של אנטליאספור", אמר ספורי במעמד החתימה, "אתרום להצלחה של הקבוצה". לצידו של הישראלי היה חבר הנהלת אנטליאספור וארול וארלי, שבירך: "עקבנו אחריו תקופה ארוכה. הסגל שלנו נהיה חזק יותר, הוא הראה שהוא כבר בכושר בכך ששיחק בנבחרת מול בלארוס לפני יומיים. אנחנו מאמינים שהוא יתרום לקבוצה להשיג את מטרותיה. מאמינים שאוהדי הכדורגל בטורקיה יהנו לצפות בו".

ספורי הגיע לבירת הנגב בקיץ 2019 מהפועל תל אביב, ושיחק במדיה פרט לחצי עונת השאלה במ.ס. אשדוד ב-2020/21. ב-131 הופעות במדים האדומים הוא הבקיע 28 שערים ובישל 17 נוספים, וסייע לקבוצתו לזכות פעמיים בגביע המדינה. לספורי תשע הופעות במדי נבחרת ישראל הבוגרת, והוא עדיין מחפש את שער הבכורה במדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully