וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "התוצאות עד כה נתנו ביטחון בקבוצה, צריך למנף את זה"

מאמן בני ריינה מעודד מפתיחת העונה ואמר ל-103FM: "הפסדים יכולים לרסק ולהכניס אותך לסחרור. המטרה הבסיסית היא הישארות, עם עוד חיזוק אפשר לעשות גם מעבר". על עזיבת עאבד: "הייתה תחרות על העמדה והוא בחר ללכת להוביל קבוצה, לא מחזיקים אף אחד"

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הגרלת לוח המשחקים של ליגת העל סידרה לבני ריינה הגרלה לא פשוטה, אך בינתיים הקבוצה של שרון מימר עמדה במשימה בצורה ראויה. ריינה סיימה ב-1:1 גם מול מכבי נתניה וגם נגד הפועל באר שבע, ובמחזור השלישי עם החזרה מהפגרה מצפה לה משוכה קשה במיוחד - מכבי תל אביב בבלומפילד.

מאמן הקבוצה שרון מימר סיכם את פתיחת העונה בריאיון ל-103FM ואמר: "פתחנו נגד שתי קבוצות מאוד חזקות ויש לנו גם מכבי תל אביב עכשיו כך שזו הגרלה די קשה, יכולנו להיות במקום יותר גרוע ממה שאנחנו נמצאים עכשיו. לא הבטחתי לאף אחד כלום, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה, אנחנו מדברים על זה שקודם כל הבסיס של המטרות זה להישאר בליגה. מעבר לזה, יש קבוצה טובה, אם נצליח להביא עוד שחקן או שניים שאנחנו צריכים, אז תהיה קבוצה שלטעמי יכולה לעשות גם מעבר להישארות בליגה. אבל את זה עושים במגרש ולא בדיבורים".

על פגרת הנבחרות אמר: "האמת שהייתי רוצה שהשחקנים ילכו לנבחרות, היו לנו שבועיים בין המשחקים. בשבוע הראשון נתנו מנוחה למי שצריך בצורה אינדיבידואלית, עכשיו חזרנו לשני מעגלים. במעגל הראשון נגענו יותר בקטע הפיזי, ועכשיו במעגל השני יותר הכנה לכיוון המשחק נגד מכבי תל אביב".

האזינו לריאיון

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. דני מרון
הפתיחה נתנה ביטחון לקבוצה. מימר/דני מרון

"פתיחת העונה יכולה ללכת לשני הכיוונים", המשיך מימר, "מצד אחד שלושה משחקים יכולים לרסק אותך. אם מתחילים בשלושה הפסדים אפשר להיכנס לסוג של סחרור. מצד שני, כמו שקרה לנו, כן הוצאנו נקודות כדי הראינו שאנחנו עומדים מולם. בהרבה דקות משחק היינו טובים וזה נתן לנו ביטחון בקבוצה, ואת זה צריך למנף בהמשך".

"אני חושב שחוץ משלוש הגדולות, שבאמת יש פערים עצומים תקציביים, לכל שאר הקבוצות יש להן את היתרונות שלהן אבל לא ברמה כזאת. יש הרבה תוצאות תיקו, אני חושב שהעונה הזאת תהיה די דומה לעונה שעברה, המון תוצאות תיקו והמון משחקים שוויוניים, חוץ משלושת הגדולות שבאמת יש להן יתרון".

אחמד עאבד מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
"לא מחזיקים אף אחד". עאבד/מאור אלקסלסי

לבסוף התייחס המאמן לעזיבת אחמד עאבד לעירוני טבריה: "אחמד איתנו כבר מהעונה שעברה, תרם את חלקו לריינה ועזר לנו מאוד. גם השנה הוא התחיל טוב, השנה בנינו את הקבוצה שבתפקיד שהוא משחק זו תחרות יותר גדולה. לפעמים שחקן מרגיש שהוא פחות בנוי עכשיו למלחמות ובוחר ללכת להוביל קבוצה. זה מה שאחמד בחר ואנחנו מכבדים אותו. אחמד עאבד לא הלך כי אמרנו לו ללכת. נוצרה סיטואציה שנהיה באמת עומס בתפקיד שלו, הוא שיחק קצת פחות בשני המשחקים האחרונים והוא קיבל החלטה שהוא לא נשאר, אנחנו לא מחזיקים אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully