וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שחקני ריאל מדריד נעצרו בחשד להפצת סרטון מיני עם קטינות

מדובר בצעירים המשתייכים לריאל קסטייה ולקבוצה השלישית, שנעצרו בעקבות תלונה שהגישה אמא של אחת הקורבנות. שחקן נוסף נחקר

שערי השבוע, ספורט1/ספורט1

שלושה שחקני נוער של ריאל מדריד נעצרו בחשד להפצת סרטון מיני של קטינות, כך הודיע היום (חמישי) דובר משטרת מדריד. המעצרים הללו מגיעים בתקופה בה ענייני ההטרדות המיניות נמצאים בכותרות בספרד, אחרי התפטרותו של נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס בעקבות הנשיקה שכפה על כוכבת הנבחרת ג'ני הרמוסו לאחר הזכייה במונדיאל הנשים בחודש שעבר.

ריאל מדריד טרם הגיבה, אך ב"אל קונפידנסיאל" דווח מוקדם יותר כי שלושת העצורים משתייכים לאקדמיית המועדון, קבוצת המילואים והקבוצה השלישית וכי מדובר בתלונה שהוגשה ב-6 בספטמבר באיים הקנריים על ידי אמא של אחת הקורבנות לכאורה. היא טענה כי אחד הכדורגלנים צילם סרטון מיני של בתה והפיץ אותו.

בדיווח באל קונפידנסיאל נטען כי "מקורות במשטרה אומרים שיכולים להיות כמה שחקנים נוספים מעורבים, כולל שחקני הקבוצה הראשונה". העצורים נמצאים בחקירת משטרה בחשד לפשע של "חשיפת מידע סודי".

המעצר התבצע במתחם ולדבבאס, עיר הספורט שבו מתאמנות כל הקבוצות של ריאל מדריד. החוקרים רוצים להחרים את הטלפון הנייד של מצלם הסרטון של אותה קטינה בת 16 כדי לקדם את החקירה ולברר האם יש עוד אנשים מעורבים.

בהודעת מועדון של ריאל מדריד נמסר כי פרט לשלושת העצורים, היה שחקן רביעי שזומן לחקירה: אחד מריאל קסטייה ושלושה מריאל מדריד ג'. "השחקנים מסרו הצהרה למשמר האזרחי ביחס לתלונה על הפצה לכאורה של סרטון פרטי בווטסאפ", נכתב. "כאשר למועדון יהיה מידע מפורט על העובדות, הוא ינקוט באמצעים המתאימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully