וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יזכה כאן? מסי וסיטי מככבים ברשימת המועמדים של פיפ"א

במקביל לכדור הזהב, גם פיפ"א תחלק את תארי מצטייני השנה. שמונה טרבליסטים מועמדים לפרסים השונים, ומי השם המפתיע ברשימת המאמנים? הקישור להצבעה בפנים

מחוץ לקווים על כדורגל אירופי, 14.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמדי שנה בשנים האחרונות, גם הפעם פיפ"א תחלק את תואר שחקן השנה ללא קשר לטקס כדור הזהב המסורתי. לרשימת שחקן השנה ישנם 12 מועמדים, ביניהם ליאונל מסי כמובן. הפרעוש שעזב לאחרונה את הכדורגל האירופי לאינטר מיאמי מועמד על אף שהפרס הוא על התקופה שאחרי המונדיאל - התואר שסידר לו את הזכייה בשחקן השנה בפעם שעברה שחולק הפרס.

כעת לצד הארגנטינאי יש חבר אחד מהנבחרת ברשימת המועמדים - חוליאן אלברס. החלוץ נכלל ברשימה למרות שלא היה שחקן הרכב בעונה שעברה במנצ'סטר סיטי, לה חמישה נציגים ברשימת 14 המועמדים. גם ארלינג הולאנד, קווין דה בראונה, רודרי וברנרדו סילבה זכו לכבוד, יחד עם אילקאי גונדואן שזכה איתם בטרבל לפני שעבר לברצלונה. נאפולי זכתה לנציגות כפולה בדמותם של גיבורי האליפות ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחילה, ואת הרשימה משלימים קיליאן אמבפה, דקלן רייס ומרצלו ברוזוביץ'.

כאן תוכלו להצביע לכל הפרסים

במקביל פורסמה גם רשימת המועמד לתואר מאמן השנה, כאשר הפייבוריט המובהק הוא פפ גווארדיולה שהוביל את מנצ'סטר סיטי לטרבל ההיסטורי. לוצ'אנו ספאלטי שזכה באליפות עם נאפולי ומונה לאחרונה למאמן נבחרת איטליה נמצא ברשימה גם הוא, יחד עם סגן אלוף אירופה עם אינטר סימונה אינזאגי וצ'אבי שזכה באליפות עם ברצלונה. את הרשימה משלים שם מפתיע במיוחד, אנג'ה פוסטקוגלו, שרשם פתיחה מוצלחת בטוטנהאם אחרי הטרבל הסקוטי עם סלטיק.

המועמדים לפרס שוער השנה הם טיבו קורטואה, מארק אנדרה טר סטגן, אנדרה אונאנה, אדרסון ויאסין בונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully