וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניסאית העבר: "נאנסתי שלוש פעמים ביום, חשבתי להתאבד"

אנג'ליק קושי חשפה את סיפור התקיפות מצד מאמנה אנדרו גדס, שנשפט ל-18 שנות מאסר ב-2021: "הוא אנס אותי כמעט 400 פעמים במשך שנתיים. חייתי במחשבה שיש לי איידס. זוכרת את הפחד בדרך לחדרו. הסיוט הזה הרס לי את הקריירה"

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

טניסאית העבר הצרפתייה אנג'ליק קושי עלתה לכותרות בימים האחרונים אחרי שהחליטה לחשוף את ההטרדות המיניות החמורות שחוותה מצד מאמנה בתחילת הקריירה. מדובר באנדרו גדס, שבינואר 2021 נשפט ל-18 שנות מאסר בגין אונס של ארבע נערות בגילים 12 עד 17

גדס, שעל פי עדויות נהג בקורבנותיו כ"שפחות מין", ביצע את התקיפות בשני מועדונים בצפון פריז החל משנת 2000 ובין 2009 ל-2014. הנאנסת הראשונה היא קושי, שהייתה בת 12 כשפגשה אותו ב-1999.

מחבט טניס. Michael Owens, GettyImages
מחבט טניס/GettyImages, Michael Owens

"נאנסתי כמעט 400 פעמים על ידי המאמן שלי במשך שנתיים", היה אחד המשפטים המזעזעים ביותר בסיפורה של הצרפתייה. "אני זוכרת את הפחד שחשתי כשעשיתי את 13 הצעדים שהפרידו ביני לבין החדר שלו כדי שיאנוס אותי", שחזרה את הנעשה באחד ממחנות האימונים. "אלה היו השבועיים הכי נוראיים בחיי. הוא אנס אותי שלוש פעמים ביום. בלילה הראשון הוא ביקש ממני לבוא לחדרו ולא עשיתי זאת. אז הוא נכנס לשלי, וזה היה יותר גרוע. הייתי כמו אסירה, לא הייתי יכולה לצאת כשרציתי".

"זה התחיל בהטרדה מילולית. ניסיתי להתגונן וביקשתי שיפסיק, מדי יום אמרתי לו 'אל תיגע בי, זה לא בסדר, אני לא מסכימה'. הוא ענה לי בציניות: 'אל תדאגי, זה קורה לעיתים קרובות בין מאמנים לנערות'", שיתפה קושי. "בין גילים 13 ו-18 חייתי במחשבה שיש לי איידס. פעמים רבות חשבתי להתאבד. עברתי סיוט שהרס לי את הקריירה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully