וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, קבוצה חדשה: 0:5 מוחץ לברצלונה על ריאל בטיס

ז'ואאו פליקס וז'ואאו קאנסלו פתחו לראשונה וכבשו שערי בכורה נהדרים, גם לבנסדובסקי, פראן טורס בכדור חופשי וראפיניה המחליף הצטרפו לחגיגה והקטלאנים סיפקו תצוגה יוצאת דופן שהעלתה אותם לפחות זמנית לפסגה. צמד לדורו ב-0:3 של ולנסיה על אתלטיקו מדריד

מייסון גרינווד מוצג בחטאפה/רויטרס

המחזור ה-5 בלה ליגה יצא אמש (שישי) לדרך עם ניצחונה הביתי של ראיו וייקאנו 0:2 על אלאבס, נמשך עם 0:3 של אתלטיק בילבאו על קאדיס וניצחון זהה ומפתיע של ולנסיה על אתלטיקו מדריד, אבל הרגע הגדול באמת הגיע באצטדיון מונז'ואיק כאשר ברצלונה דרסה 0:5 את ריאל בטיס במשחק אדיר.

ברצלונה - בטיס 0:5

מאז ה-0:0 המאכזב עם חטאפה יצאה האלופה לרצף של שלושה ניצחונות, אבל היום זה כבר היה נראה סיפור אחר לגמרי. עם ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס בהופעות בכורה בהרכב, הקטלאנים רמסו את ריאל בטיס ואם בעונה שעברה ניצחו אותם 0:4 במשחק הביתי, הפעם זה עלה ל-0:5 והכוכבים החדשים של צ'אבי הם גם שהיו אחראים למשחק האדיר שלפחות זמנית הקפיץ את ברצלונה לפסגת הטבלה.

ז'ואאו פליקס עלה לראשונה ב-11 ולא רק שבדקה ה-25 בביצוע מבריק חגג את שערו הראשון בשורות הקטלאנים, אלא שבדקה ה-32 פתיחת רגליים נפלאה שלו סידרה לרוברט לבנדובסקי את ה-0:2. בדקה ה-62 הגיע השער השלישי וגם הוא היה מיוחד, כי היה זה פראן טורס שבכדור חופשי מושלם הפך לראשון שמבקיע בברצלונה ישירות ממצב נייח מאז ליאונל מסי - שכזכור עזב את לפני למעלה משנתיים. בדקה ה-66 גם ראפיניה המחליף מצא את הרשת וחגג לראשונה העונה והמילה האחרונה הייתה של ז'ואאו קאנסלו, המגן שהושאל ממנצ'סטר סיטי ובדקה ה-81 במבצע אישי קבע 0:5 בסיום. בטיס ספגה הפסד שני העונה וסופרת תשעה שערי חובה בשלושת המשחקים האחרונים.

ז'ואאו פליקס, חלוץ ברצלונה. רויטרס
שער ראשון בהופעת הבכורה בהרכב. ז'ואאו פליקס/רויטרס

דקה 15: האורחת כמעט עלתה ראשונה על לוח התוצאות כאשר הנריקה בעט לפינה הרחוקה והכדור התגלגל סנטימטרים ליד הקורה ויצא, למזלו של טר סטגן שלא יכול היה להושיע.

דקה 25: גול! ז'ואאו פליקס עם ה-0:1 לזכות ברצלונה. אוריול רומאו בכדור אלכסוני מצא את הפורטוגלי חופשי ברחבה, ולמרות שתחילה התקשה לבעוט מהאוויר או להשלט על הכדור, הצליח לעבור את השוער ומזווית קשה למצוא את הרשת. ביצוע מרהיב ושער ראשון לז'ואאו פליקס בברצלונה.

דקה 32: גול! השני של ברצלונה. כריסטנסן מסר לעבר פליקס, שבחכמה גדולה פתח רגליים ואיפשר לכדור להתגלגל לעברו של לבנדובסקי שמצא את עצמו באחד על אחד מול השוער. החלוץ הפולני בעט לקורה ופנימה וקבע 0:2.

דקה 42: פליקס הרים את הראש וזיהה את לבנדובסקי פנוי ברחבה, אבל הבעיטה של הפולני נבלמה לקרן ברגע האחרון.

דקה 45: הפעם טר סטגן היה זה שהציל את ברצלונה מספיגה כאשר בזינוק גדול הדף את הבעיטה של וויליאן ז'וזה ממטרים ספורים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פראן טורס, חלוץ ברצלונה. רויטרס
הראשון מאז מסי שכבש בכדור חופשי במשחק רשמי. פראן טורס/רויטרס

דקה 52: פליקס ולבנדובסקי ייצרו מצב נוח לטורס, שמכ-13 מטר לא הצליח למצוא את המסגרת והכדור התגלגל החוצה.

דקה 62: גול! פראן טורס הצטרף לחגיגה. החלוץ שנמצא בכושר מעולה סובב באומנות כדור חופשי ליד החומה, השוער לא הגיב והוציא כדור שלישי מהרשת. אגב, זזהו שער ראשון של ברצלונה בכדור חופשי במשחק רשמי מאז שליאונל מסי עזב.

דקה 66: גול! ראפיניה הצטרף לחגיגה שתי דקות אחרי שעלה מהספסל ביחד עם גונדואן וימאל וגם עבורו זהו שער ראשון העונה. הברזילאי קיבל כדור מלבנדובסקי על סף הרחבה ובעט כדור מדויק לפינה.

דקה 81: גול! ז'ואאו קאנסלו כובש גם כן בהופעתו הראשונה בהרכב. המגן הפורטוגלי זרק את השומר, נכנס לרחבה והניף את רגל שמאל כדי לשלוח את הכדור לרשת.

ז'ואאו פליקס, ז'ואאו קאנסלו, שחקני ברצלונה. GettyImages
עשו את ההבדל במשחקם הראשון בהרכב. קאנסלו ופליקס/GettyImages

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 0:3

פגרת הנבחרות באה בזמן רע לאתלטיקו מדריד, שיצאה אליה עם 0:7 ענק על ראיו וחזרה עם תבוסה כואבת במסטאייה, מול יריבה לה לא הפסידה 17 משחקים ברציפות, מאז אוקטובר 2014. בהיעדרם של רודריגו דה פול וקוקה, דייגו סימאונה פתח עם תומא למאר, אבל גם הוא נפצע בצורה קשה בדקה ה-44 ומצבת הקשרים התקצרה עוד יותר. מי שלא התחשב בכך עוד לפני כן הוא הוגו דורו, שהפך לשחקן ולנסיה הראשון שכובש צמד ביתי לרשת אתלטיקו במחצית הראשונה מאז 1949. החלוץ כבש בגלישה בדקה החמישית והשלים צמד במתפרצת קטלנית בדקה ה-34, כאשר חאבי גרה חתם את החגיגה בדקה ה-54 עם מבצע אישי נהדר.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - קאדיס 0:3
לבילבאו: גורקה גורוסטה (66), אסייר ויאליברה (68), איניאקי וויליאמס (90)

ראיו וייקאנו - אלאבס 0:2
לראיו: איסי פלאסון (43 בפנדל), חורחה דה פרוטוס (82)

סלטה ויגו - מאיורקה 1:0
למאיורקה: ודאט מוריקי (85)

תומא למאר שחקן אתלטיקו מדריד מפונה על אלונקה. רויטרס
פציעה מדאיגה. תומא למאר/רויטרס

משחקי יום ראשון בספרד

חטאפה - אוסאסונה
ויאריאל - אלמריה
סביליה - לאס פלמאס
ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully