וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצבו המורכב" של שון וייסמן: "צריך לקבל אותו בחזרה"

החלוץ שיחק לראשונה העונה במדי הנבחרת, וכעת חוזר לקבוצה שניסתה לשחרר אותו: "אין ברירה אלא להוציא ממנו את המקסימום", ניתחו בגרנאדה

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

שון וייסמן חזר לגרנאדה אחרי שקיבל בפגרת הנבחרות את הדקות הראשונות שלו העונה, ובתקשורת המקומית מבינים שהגיע הזמן להחזיר אותו לעניינים. עד כה, הישראלי לא נכלל בסגל לארבעת המשחקים שקיימה הקבוצה, שניסתה ללא הצלחה למצוא לו מועדון אחר.

"יש צורך לקבל בחזרה את וייסמן", נכתב הבוקר (חמישי) באתר "Ideal", בכתבה שהתייחסה ל"מצבים המורכבים" שלו ושל פמארה דיידיו. "שניהם היו יכולים לעזוב בחלון ההעברות, במקרה של הישראלי הרצון היה כל כך גדול שהוא אפילו לא נרשם לליגה עד שנסגר החלון. עכשיו הם חלק מהסגל ואין ברירה אלא להוציא מהם את המקסימום".

מעבר לעובדה שבשלושת המחזורים הראשונים המאמן פאקו לופס העדיף להציב שחקני כנף או קשרים התקפיים בעמדת החלוץ מאשר להמר על וייסמן (שבחלק הראשון עוד התאושש מפציעה קלה), המכשול העיקרי מבחינת שחקנה של נבחרת ישראל הוא שגרנאדה רכשה לקראת סוף החלון את החלוץ הארגנטינאי לוקאס בוז'ה תמורת 7 מיליון יורו: הסכום הגבוה ביותר ששילם המועדון האנדלוסי עבור רכש מאז ומעולם.

שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יילחם על מקומו. שון וייסמן/אודי ציטיאט

בלי קשר לסיטואציית החלוץ, ראוי לציין שהבעיה הגדולה יותר של גרנאדה זוהי ההגנה שלה. בעוד שהצליחה לכבוש כמות סבירה של שישה שערים בארבעה מחזורים, היא ספגה לא פחות מ-12, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה בפער של שלושה לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully