וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראיתם: משחק ההכנה המחשמל של פטריזן בלגרד

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 7:42

הקבוצה של אוברדוביץ' אירחה באחד הפארקים בבלגרד את פואנלברדה, שסייעה לה במהלך המלחמה ב-1992. הקהל סיפק מופע חד-פעמי: "עכשיו ברור מדוע אלה האוהדים הטובים בעולם". צפו בסרטונים

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחד ממשחקי ההכנה המיוחדים ביותר של השנים האחרונות נערך אמש (רביעי), כשפרטיזן בלגרד הביסה את פואנלברדה 63:93. ההתמודדות נערכה בחוץ, בפארק טסמג'דן בבירה הסרבית, כש-7,000 האוהדים סיפקו אווירה מחשמלת.

זה לא היה עוד משחק, כי אם מפגש בעל רקע היסטורי משמעותי עד מאוד. לאור המלחמה שהתחוללה ביוגוסלביה בתחילת שנות התשעים, נאלצה פרטיזן לארח את משחקיה הביתיים באחד הפרברים של מדריד - פואנלברדה, וכך נוצרה חברות אמיתית בין שני המועדונים.

ז'ליקו אוברדוביץ' היה המאמן שהוליך את פרטיזן לזכייה באליפות אירופה ב-1992, אז אירחה בספרד, והוא כמובן מאמן הקבוצה הסרבית גם היום, ואחד האחראיים למשחק ההכנה הייחודי.

אבל עם כל הכבוד לעבר, אוהדי פרטיזן מתרכזים בהווה. תראו את האווירה המדהימה הזו:

והיה גם משחק, ובו פרטיזן לא התקשתה לרגע, הוליכה 28:50 כבר במחצית ולא הביטה לאחור. קווין פאנטר הוביל עם 14 נקודות, פרנק קמינסקי הוסיף 13. "מעולם לא ראיתי דבר כזה, זה היה פשוט מדהים", התמוגג שחקן הפנים האמריקאי. "אני כבר מחכה לראות איך זה נראה בתוך האולם שלנו".

פי ג'יי דוז'ר הוסיף: "כילד תמיד חלמתי לשחק בחוץ, אבל זו היתה הפעם הראשונה שלי כשחקן בוגר. אני מודה שהפסקתי לחשוב כשהתחיל המשחק, היו רגעים שפשוט הסתכלתי על האוהדים. מעולם לא חוויתי דבר כזה. כולם תמיד אומרים שאוהדי פרטיזן הם הטובים בעולם, עכשיו הכל ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully