וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי עירוני אשדוד לבדה בפסגה, כליבאת שוב כבש צמד בכפר כנא

לני טייב וטל לוי קבעו 0:2 על שמשון כפר קאסם והצהובים-כחולים הם היחידים בליגה א' שניצחו את שני מחזורי הפתיחה, החלוץ כיכב גם ב-3:3 הסוער בדרבי

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור השני בליגה א' נערך היום (רביעי) והבשורה היא שאין אף קבוצה מושלמת במחוז צפון, בעוד בדרום מכבי אשדוד היא הקבוצה היחידה עם שש נקודות במאזנה, אחרי שניצחה 0:2 את שמשון כפר קאסם במשחק שנעל את המחזור השני.

ליגה א' דרום

לני טייב וטל לוי כבשו לזכות מכבי עירוני אשדוד בניצחון הביתי 0:2 על שמשון כפר קאסם, בזכותו הצהובים-כחולים לבדם במקום הראשון עם 6 נקודות. בחולון היה זה אדיר רחמים שכבש בדקות הסיום את שער הניצחון שהעניק לירמיהו חולון 0:1 על הפועל בקעת הירדן. מי שעוד ניצחה 0:1 היא הפועל אדומים אשדוד, קבוצתו של דוד רביבו שאחרי ה-0:0 ביבנה במחזור הפתיחה ניצחה 0:1 בחוץ את בית"ר נורדיה משער של יצחק אספה.

הפועל כפר שלם נחצה מפיגור ביתי נגד מ.ס. דימונה, אבל בתוספת הזמן שי בוזנח מצא את הרשת והאורחת מהדרום חילצה 2:2 ונקודה יקרה. משחקים רבי שערים היו גם במודיעין ב-4:4 בין עירוני מודיעין להפועל הרצליה, הפועל לוד הפסידה 4:2 לשמשון תל אביב והיא הקבוצה היחידה עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה וביבנה הביסה מכבי המקומית 0:5 את הפועל מרמורק, שהיה זה משחקה הראשון העונה אחרי שהמשחק שלה מול ירמיהו חולון במחזור הפתיחה נדחה והיא זו שנועלת את הטבלה בעקבות הפרש השערים. נקודות ראשונות העונה צברה מכבי קרית מלאכי שניצחה 1:2 את מכבי שעריים במשחק חוץ

נועם שוהם מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
תיקו דרמטי לכפר שלם. נועם שוהם/ברני ארדוב

ליגה א' צפון

צעירי כפר כנא כבשה חמישה שערים בשני המחזורים הראשונים והיא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה לעת עתה, אבל זה לא הספיק לה לשמירה על מאזן מושלם כי היא נפרדה ב-3:3 ביתי בדרבי מול הפועל כפר כנא - מוחמד כליבאת שוב כבש צמד ובמאזנו כבר ארבעה שערים העונה. גם צעירי אום אל פאחם שבמקום השני פספסה הזדמנות לרשום שני ניצחונות ברצף, כי סיימה ב-2:2 בחוץ נגד מ.ס. טירה. עירוני בקה אל גרבייה והפועל מגדל העמק גם כן לא הצליחו לשמור על המומנטום, אחרי שסיימו בתוצאות תיקו - בקה אל גרבייה ב-0:0 מול אחי נצרת בעילוט ומגדל העמק באותה התוצאה בחוץ נגד הפועל רעננה.

תיקו רב שערים נרשם גם בין מכבי נוג'ידאת למ.ס. קריית גם שנפרדו ב-2:2, בעוד בני זלפה פגשה את צעירי טייבה וניצחה אותה 0:1 הודות לשער של דור מוסקוביץ. חלוקת נקודות נ רשמה גם בין מכבי אתא/באליק להפועל בועיינה שסיימו ב-1:1 ועירוני נשר ניצחה 0:2 את הפועל כאוכב.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully