וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגמר גביע הטוטו בלאומית: יפו בעקבות השיא, טבריה רוצה היסטוריה

היפואים מקווים להניף אחרי 26 שנה ולהיות היחידים עם ארבע זכיות, היריבה נרגשת לקראת גמר ראשון בתולדותיה (19:00)

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

הנפה ראשונה של מכבי יפו מאז 1997/98 או תואר היסטורי של עירוני טבריה? את התשובה נקבל מחר (רביעי, 19:00) באצטדיון בפתח תקוה, בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. יפו היא שיאנית הזכיות המשותפת של גביע הטוטו בליגת המשנה (שלוש, כמו הכח רמת גן) וזה יהיה הגמר החמישי שלה והראשון מאז הזכייה הקודמת לפני 26 שנה. עבור טבריה מדובר בהופעת בכורה בגמר, אחרי שני חצאי גמר (כולל בעונה שעברה).

שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות בליגה, כאשר יפו הביסה 1:4 בחוץ את הפועל כפר סבא, עלתה למקום השלישי והוכיחה שוב שנכון לפתיחת העונה היא ההתקפה הטובה בלאומית. 17 שערים כבשו כבר שחקניו של דוד מרטן, והחלוקה נהדרת: גיל יצחק, מתן בית יעקב, רונן פרץ ופדיל זבידאת עם שלושה שערים כל אחד. ניב זריהן ימשיך לקבל דקות אחרי שכבש בבכורה כמחליף מול כפר סבא.

פדיל זבידאת (מימין), גיל יצחק, רונן פרץ שחקני מכבי קביליו יפו חוגגים. ברני ארדוב
יפו תמשיך לחגוג? פדיל זבידאת, גיל יצחק ורונן פרץ/ברני ארדוב

טבריה הייתה קרובה למשחק רביעי ללא ניצחון, אבל שער דרמטי של הארון שפסו עמוק בתוך תוספת הזמן העניק לה 1:2 על הפועל ראשון לציון והוריד את מפלס הלחץ. ז'וליו סזאר חוזר בהדרגה מפציעה וינסה לעזור לווהיב חביבאללה, שמחזיק את ההתקפה כמעט לבד עד כה עם ארבעה שערי ליגה. בעונה הקודמת ניצחה טבריה פעמיים את יפו בבית, אבל הפסידה לה בחוץ. בגמר היחיד ביניהן, גמר המחוזות של ליגה א' במאי 2018, הטבריינים ניצחו 1:3 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) ועלו למבחנים מול הפועל כפר סבא שנשארה אז על חשבונם בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully