וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קרשיאקה על אנגולה: "זה טבעי ששחקנים חווים ירידה ביכולת"

אופוק סאריג'ה נשאל על השחקן שסיכם במכבי תל אביב עוד לפני תום העונה ובסופו של דבר חתם בהפועל תל אביב, והתייחס להחלפתו בדארן היליארד

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

בראיין אנגולה אמור היה לעבור למכבי תל אביב בקיץ האחרון, אבל כידוע כשל בשתי בדיקות רפואיות שעבר על פי הצהובים, ובסופו של דבר מצא את עצמו דווקא בשורות היריבה העירונית, הפועל תל אביב. קרשיאקה, שנפרדה מאנגולה בלית ברירה עם סיום חוזהו, צירפה במקומו את דארן היליארד ששוחרר ממכבי תל אביב.

היום (רביעי) התייחס לשינויים מאמן קרשיאקה, אופוק סאריג'ה שסיפר ל"יורוהופרס": "היליארד קלעי טוב שמשחק ביורוליג מאז שסיים לשחק במכללות. הוא שחקן מנוסה ואם תסתכלו על האחוזים שלו בשנים האחרונות, הוא עומד על 40 אחוז לשלוש. נכון שאנגולה שחקן שיכול לחדור לסל יותר טוב, אבל להיליארד יש מאפיינים אחרים שמאוד מתאימים לנו. רצינו לצרף את היליארד כבר בתחילת הקיץ, אבל אז המחיר היה לא ריאלי עבורנו. אני שמח שהתנאים השתנו, כי הוא היה מלכתחילה בראש סדר העדיפויות שלנו".

בראיין אנגולה, שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, צילום מסך
חתם בסופו של דבר בתל אביב, אבל בהפועל. אנגולה/צילום מסך, הפועל תל אביב

סאריג'ה נשאל על כך שאנגולה סיכם במכבי תל אביב עוד לפני שהסתיימה העונה והודה: "זה לא השפיע על הקבוצה אם להיות כן. זה אולי לא היה מקובל בתקופה שלי כשחקן ויכול היה להצטייר לא טוב אצל האוהדים, אבל היום הסיטואציה אחרת, שחקנים יכולים לסכם על מעבר בין קבוצות ולשמור על מקצוענות. זה לא השפיע על הקבוצה. אנגולה היה פחות טוב בסדרות חצי הגמר והגמר, אבל זה טבעי שלפעמים שחקנים חווים ירידה בכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully