וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"גרדיאן" שמו את דניאל פרץ ברשימה מחמיאה עם מסי: "מומחה פנדלים"

השוער הישראלי של באיירן מינכן נמצא ב-12 ההעברות המשתלמות על פי האתר הבריטי יחד עם הפרעוש: "תפס את העין של אנשי המועדון. עשוי להיות זה שיקבל הזדמנות לרשת את נוייר"

דריבל עם אריאל הרוש/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן הפתיעה רבים בארץ ובעולם, בעיקר הקפיצה הגדולה מאפודת השוער של מכבי תל אביב היישר לאחת הקבוצות הגדולות והמובילות בכדורגל האירופי. השוער הישראלי הגיע בתור גיבוי למנואל נוייר שמחלים משבר ברגלו, ועדיין לא רשם הופעה בין הקורות של הבווארים, כשנכון לעכשיו, סוון אולרייך מועדף על פני שוער הצהובים לשעבר.

העסקה שהסתכמה בסכום קטן יחסית במונחים של מועדון על כמו באיירן מינכן, עם דמי העברה של כ-4.3 מיליון ליש"ט, שמו את פרץ ברשימה יוקרתית של "הגרדיאן" הבריטי שהציבו את הישראלי יחד עם שמות מוכרים יותר ופחות ב-12 ההעברות המשתלמות ביותר של בחלון ההעברות של הקיץ.

ב"גרדיאן" רשמו על פרץ: "תפס את העין של אנשי באיירן מינכן אחרי שתי הצלות פנדלים ביורו עד גיל 21. לאחר שקפה עבר לריאל מדריד, באיירן פנתה לפרץ עם חוזה ל-5 שנים, כשבסופו של דבר הוא הפך לגיבוי של אולרייך הותיק. נוייר צפוי לשוב בקרוב, אבל פרץ עשוי להיות זה שיקבל את ההזדמנות כיורש של שוער גרמניה הותיק והמנוסה. הוא מומחה פנדלים".

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי. Andy Lyons, GettyImages
פרץ ברשימה מחמיאה יחד עם הפרעוש. מסי במדי אינטר מיאמי/GettyImages, Andy Lyons

יחד עם השוער הישראלי, ניתן למצוא שמות מוכרים כמו דאיצ'י קמאדה שהצטרף בחינם ללאציו, כריסטיאן פוליסיץ' שעבר למילאן מצ'לסי ובראש הרשימה, כמובן - ליאונל מסי שהצטרף בקיץ האחרון בחינם לאינטר מיאמי ושינה את הקבוצה מקצה לקצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully