וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרבחאל אמר למלצרית שידחוף לה את איבר מינו לגרון". המגן תבע

מתורגמן נבחרת ספרד ברוסיה 2018 טען לבגידות ומסיבות אלכוהול, והאשים את המגן בתקיפה מינית. שחקן ריאל מדריד נקט בצעדים משפטיים: "שקר מוחלט". וגם: "בוסקטס קרא לי 'חרא', פיקה מביט על אנשים בזלזול. רק אינייסטה עמד בזמנים"

תקציר: גאורגיה - ספרד 7:1/ספורט1

ימים ספורים אחרי שנשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס התפטר בעקבות הטרדה מינית, הכדורגל הספרדי עבר לעסוק בפרשה חדשה. היום (רביעי) הודיע שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל כי ינקוט בצעדים משפטיים נגד אדם שהאשים אותו באמירות מיניות לצעירה במהלך מונדיאל 2018 ברוסיה.

המאשים הוא אלכס פנייה, מקסיקני שב-2015 החל ללמוד במוסקבה. לאחר שלמד את השפה המקומית, הוא שימש כמתורגמן לנבחרת הספרדית בגביע העולם שהסתיים במפח נפש, עם הדחה בידי המארחת בשמינית הגמר. פנייה טען כי שחקני ספרד בילו במסיבות, צרכו אלכוהול וסיגריות וחלקם אף בגדו בבנות הזוג שלהם.

בריאיון סיפר שבמהלך ניסיון שלו לפלרטט עם מלצרית במלון בו שהתה הנבחרת "הגיעו נאצ'ו מונריאל, דני קרבחאל ודויד דה חאה כדי לבקש ממני להזמין את המלצריות למסיבה איתם. הלכנו לסוויטה, הם הזמינו וודקה ונרגילה. פתאום קרבחאל ביקש שאגיד לאחת מהן שהוא רוצה להכניס לה את איבר המין עד הגרון". המתורגמן הוסיף כי דה חאה, שכבר היה בזוגיות עם הזמרת אדורנה שהתחתנה איתו השנה, בילה את הלילה עם המלצרית שעמה הוא פלירטט לפני כן, בעוד שאר השחקנים לא הצליחו לכבוש את המלצריות: "הם חזרו כועסים וקרבחאל לא הבין איך דחו אותו כשהוא שחקן ריאל מדריד".

קרבחאל שיתף את הקטע הזה בריאיון בטוויטר וכתב: "כל הטענות לגביי בתקשורת במהלך הימים האחרונים הן שקריות לחלוטין, החל בהשתייכות לסיעות פוליטיות ועד תקיפה מינית במהלך המונדיאל ברוסיה 2018. נראה לי מצער ורגיש ביותר שכלי התקשורת מקבלים לגיטימציה לכתוב ללא כל חשש לענישה, תוך מתן אמינות לצדדים שלישיים והכתמת שמי וכבודי. כבר נקטתי בהליכים משפטיים".

דני קרבחאל ריאל מדריד. רויטרס
מי דובר אמת? דני קרבחאל/רויטרס

פנייה חשף גם שמלבד משימות התרגום, הוא היה אחראי גם להעיר את השחקנים בבוקר. "היחיד שהיה מוכן בזמן היה אנדרס אינייסטה. פעם הערתי את בוסקטס והוא כעס. אמר לי 'אתה מעורר כמו חרא'". המקסיקני הדגיש שמערכת היחסים שלו עם שחקני ברצלונה הייתה רעה מביוחד, בעיקר עם ג'רארד פיקה: "הוא בן אדם שהרגליים שלו לא על הקרקע ומביט על אנשים אחרים בזלזול".

עוד סיפר על המראות בחדר המשחקים בו בילו השחקנים מדי ערב: "הייתי נכנס וקולט בקבוקי בירה, סיגריות, נרגילות בכל החדר. פעם אפילו ביקשו ממני ב-7:00 בבוקר שאזמין להם בירות". בנוסף, פנייה טען שהשחקנים ישנו בבניינים נפרדים, לפי הקבוצות בהן שיחקו: "כל עניין האחדות הוא שקר. בכלל לא ראיתי רגש או פטריוטיות. אחרי המשחק מול איראן, השחקנים קיבלו יום חופש. הם תמיד הסתובבו בקבוצות קטנות, חוץ מאינייסטה שהעביר את היום עם משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully