וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס פוטר מנבחרת פולין אחרי חצי שנה בלבד

ההפסד לאלבניה המשיך קמפיין מוקדמות קטסטרופלי ופולין בסכנה אמיתית של היעדרות מיורו 2024. הפורטוגלי הוותיק היה המאמן היקר בהיסטוריה של הנבחרת המקומית

תקציר: אלבניה - פולין 0:2/ספורט 1

פרננדו סנטוס שילם את המחיר על הקמפיין הקטסטרופלי של נבחרת פולין במוקדמות יורו 2024, ופוטר היום (רביעי) מתפקידו. אחרי ההפסד לאלבניה ביום שני, הפורטוגלי הוותיק הצהיר שלא יתפטר, אבל בהתאחדות הפולנית החליטו שדי להם בביצועים של הנבחרת תחתיו.

סנטוס החזיק מעמד כחצי שנה בלבד. הוא הגיע אחרי שמונה שנים בנבחרת פורטוגל, במהלכן הוביל את הסלסאו לזכייה ביורו 2016 והחל את עבודתו אחרי המונדיאל, עם חוזה עד 2026. פולין הסתבכה בבית ה' במוקדמות היורו עם 2 ניצחונות ו-3 הפסדים, כולל 3:2 מביך במיוחד למולדובה.

כשנותרו 9 נקודות בקופה, פולין רודפת אחרי אלבניה צ'כיה ואפילו מולדובה. היא תהיה חייבת לנצח ב-3 המשחקים שנותרו לה וגם אז לא תהיה תלויה בעצמה. בכל מקרה, כרגע נראה שמשחק המפתח יהיה נגד צ'כיה בוורשה ב-17 בנובמבר.

עם שכר שנע סביב 2 מיליון יורו לשנה, סנטוס היה המאמן היקר בהיסטוריה של ההתאחדות לכדורגל של פולין. לפי דיווחים בתקשורת המקומית, הוא יקבל פיצוי שנע סביב 330 אלף יורו.

פרננדו סנטוס, מאמנה המפוטר של נבחרת פולין. Rafal Oleksiewicz, GettyImages
חצי שנה מאוד לא מוצלחת. סנטוס/GettyImages, Rafal Oleksiewicz

המשחקים שנותרו בבית ה':

אלבניה - צ'כיה
איי פארו - פולין

צ'כיה - איי פארו
פולין - מולדובה

מולדובה - אלבניה
פולין - צ'כיה

צ'כיה - מולדובה
אלבניה - איי פארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully