וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית אתא ורמת גן ניצחו בחוץ ועלו לרבע גמר גביע ווינר

הכדורסל הישראלי חזר: בן שרף ערך בכורה ב-85:93 על הפועל חיפה ברוממה, קבוצתו תפגוש את מכבי תל אביב. הפועל תל אביב מחכה לעולה החדשה שניצחה 84:93 בהרצליה

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הכדורסל הישראלי חזר הערב (חמישי) באופן רשמי עם שני המשחקים הראשונים בשמינית גמר גביע ווינר. עירוני קרית אתא ניצחה 85:93 ברוממה את הפועל חיפה והיא תפגוש ברבע הגמר את מכבי תל אביב כשהאלופה תשוב מטורנירי ההכנה שלה ביוון וקפריסין. באולם היובל, בני הרצליה סיימה גם היא את דרכה בשלב מוקדם עם הפסד 93:84 ביתי לעולה החדשה - מכבי עירוני רמת גן - שתפגוש את הפועל תל אביב בשלב הבא.

איתן בורג, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
בכורה טובה לא הספיקה. איתן בורג/ברני ארדוב
ג'ורדן כהן, שחקן מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
העולה החדשה ברבע הגמר. ג'ורדן כהן/ברני ארדוב
דן שמיר, מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
ימשיך לחפש ניצחון ראשון. דן שמיר/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי עירוני רמת גן 93:84

שתי קבוצות שעברו מתיחת פנים נפגשו באולם היובל, אך דווקא העולה החדשה יצאה עם ידה על העליונה ממשחק החוץ. השתיים היו צמודות זו לזו עם 73:73 אחרי שלושה רבעים, אך הקבוצה של דן שמיר נעצרה על 11 דקות בלבד ברבע האחרון והאורחת ניצלה זאת כדי להעפיל לרבע הגמר.

את הקבוצה של שמוליק ברנר הוביל קנדל מקולום עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים, ג'סטין אלסטון התקרב גם הוא לדאבל דאבל מרשים עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. את רשימת המפסידים של המפסידה הוביל ג'סטין סיימון עם 21 נקודות. איתן בורג, שחקן העונה בליגה הלאומית אשתקד, בלט גם הוא אצל הרצליה עם 19 נקודות.

בן שרף, שחקן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
העיניים נשואות אליו. בן שרף/מאור אלקסלסי
שחקני עירוני קרית אתא חוגגים. מאור אלקסלסי
האורחת חגגה ברוממה. שחקני קרית אתא בסיום/מאור אלקסלסי
אורן אהרוני, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
התחיל ברגל שמאל. אורן אהרוני/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - עירוני קרית אתא 93:85

ניצחון חוץ מרשים לעולה החדשה מהעונה שעברה, שרוצה השנה לקבע את מעמדה בליגת העל. במוקד תשומת הלב עמד בן שרף, מהכישרונות הגדולים בכדורסל הישראלי. הגארד בן ה-17 ערך הופעה ראשונה במדי קבוצת ליגת העל, קיבל 15 דקות מגרש וקלע בהן 5 נקודות באחוזים נמוכים (2 מ-8 מהשדה).

לשמחתו חבריו דאגו לקחת את המושכות כבר מהרבע הראשון שאותו סיימו ב-15:23, והם שמרו על יתרון יציב לכל אורך ההתמודדות. גרג וויטינגטון וג'יימס בייטמון הובילו עם 18 נקודות כ"א, גם אמין סטיבנס הרשים עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אורן אהרוני מנגד רשם סיפתח לא מוצלח בפרק החדש בקריירה אחרי ההצלחות בבני הרצליה. הזרים החדשים שלו הם אלה שנתנו את הטון, כאשר מרקוס בינגהאם (24 נקודות ו-12 ריבאונדים), ג'ונתן סטארק (18 נק') וג'וניור איטו (17 נק') הובילו את רשימת הקלעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully