וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מכבי חיפה: "ההפתעה הנהדרת" של רן בפגרת הנבחרות

ארנו קלימואנדו נפצע וכנראה ייעדר, אבל ברטוג יילדירים נראה מצוין בנבחרת טורקיה. יערוך בכורה נגד הירוקים בשבוע הבא?

תקציר: טורקיה - ארמניה 1:1/ספורט1

ברן הצרפתית פסימיים לגבי האפשרות שארנו קלימואנדו ישחק נגד מכבי חיפה במחזור הפתיחה של הליגה האירופית, אבל אולי מצאו לו מחליף ראוי בחוד אחרי "הפתעה נהדרת בפגרת הנבחרות", כפי שכתבו ב-score.fr.

קלימואנדו, החלוץ המוביל של רן, נפצע בשריר הירך האחורי שלשום, במהלך ה-0:4 של הנבחרת הצעירה של צרפת על מקבילתה הסלובנית במוקדמות היורו. הוא סובל ממתיחה ואם לא יקרה משהו מאוד בלתי צפוי, יפספס כמה משחקים ביניהם המפגש עם מכבי חיפה בעוד שמונה ימים.

הציפייה הטבעית היא שאמין גואירי יוסט מהכנף השמאלית לחוד, אבל ייתכן שהפיתרון נמצא ברגליו של ברטוג יילדירים. הטורקי בן ה-21 נרכש לפני שבועיים מהטאיספור תמורת כ-5.5 מיליון יורו והספיק לשבת על הספסל ב-0:0 נגד ברסט, לפני פגרת הנבחרות.

בשבוע האחרון יילדירים טס מצרפת לטורקיה וחבר לסגל של הנבחרת הבוגרת ושם הגיעה אותה "הפתעה נהדרת". במשחק הקריטי נגד ארמניה במוקדמות יורו 2024, הוא נכנס כמחליף כשנבחרתו הייתה בפיגור 1:0, והבקיע שער שוויון שקבע 1:1 בדקה ה-88. אתמול יילדירים כבר פתח במשחק הידידות נגד יפן וכבש בהפסד 4:2. שני משחקים ראשונים בנבחרת הבוגרת, ושני שערים.

שחקן נבחרת טורקיה, ברטוג יילדירים. BSR Agency, GettyImages
מוסיף לרן מימד פיזי שהיה חסר לה בחלק הקדמי. יילדירים/GettyImages, BSR Agency

בהיעדרו של קלימואנדו וכשיש צורך לחלק כוחות בין הליגה המקומית לליגה האירופית, בצרפת משוכנעים שיילדירים ירשום דקות ראשונות במדי רן נגד ליל ביום שבת או לכל המאוחר מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

הוא אמור לספק לקבוצה של ברונו ז'נסיו מימד פיזי שהיה חסר לה בחלק הקדמי. המנהל הטכני, שחקן מארסיי וסלטה ויגו לשעבר פלוריאן מוריס, אמר אחרי שהטורקי הגיע: "יילדירים הוא שחקן עם תכונות שונות מהחלוצים האחרים שיש לנו בסגל. הוא אתלט, יודע למצוא שטחים וניחן בחוש לשערים. יש לו משחק ראש מאוד מעניין וזה משהו שלפעמים חסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully