וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב סיימה בשוויון 84:84 במשחק ההכנה עם ורוצלאב

12.9.2023 / 22:55

האדומים פתחו את ההכנה שלהם בפולין עם שווויון עם המארחת, הורד בלט עם 22 נקודות. חולון הביסה את נס ציונה, נואה בלט. מגי הוביל את אילת לזכייה בטורניר המקומי על באר שבע

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב סיימה הערב (שלישי) את משחק ההכנה שלה בטורניר ורצולאב עם שלאסק ורוצלאב המקומית בשוויון 84:84. האדומים והפולנים המארחים בחרו שלא לשחק את הארכה.

האדומים קיוו לשחק בסגל מלא יותר למשחק, אך נאלצו להופיע ללא בריאן אנגולה הפצוע שלא ישחק גם מחר. בהיעדרו התנהלה מחצית ראשונה צמודה ממנה יצאה ורוצלאב ביתרון 31:33. בתחילת המחצית השנייה ברחה ורוצלאב ועלתה ליתרון 14 אלא שג'יילן הורד התעורר והוביל את החזרה של הפועל למשחק עד לתוצאת הסיום 84:84.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד 22, בר טימור 18, תומר גינת 12, גיל בני 9, אקסביאר מנפורד 8, ג'ייקובן בראון 6, עידן זלמנסון 5, ג'ף וויטי 4.

תומר גינת, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בחרו שלא להמשיך להארכה. גינת/אתר רשמי, הפועל תל אביב

* הפועל חולון רשמה את הניצחון הראשון שלה במשחקי ההכנה אחרי שני הפסדים כשהביסה את עירוני נס ציונה 68:94. הסגולים ברחו ברבע השני ליתרון 39:51 במחצית, ובמחצית השנייה הביסו את היריבה שהופיעה שוב ללא אייזיאה וויטהד שסובל ממתיחה בשריר וייעדר בשבוע הקרוב. אמין נואה הוביל את קלעי חולון עם 18 נקודות, שון דאוסון קלע 14 ושחר עמיר הוסיף 10. בנס ציונה הצטיין ג'רום מיינסי עם 16 נקודות, דמונטה הארפר קלע 15.

* הפועל אילת זכתה בטורניר ההכנה הביתי שאירחה כשגברה במשחק הגמר על הפועל באר שבע/דימונה 66:69. הקבוצה של מסימיליאנו מנטי שלטה במחצית הראשונה, וירדה במחצית ביתרון 24:36, אלא שבאר שבע חזרה במחצית השנייה, בעזרת דקות טובות של גלעד לוי והשוותה ברבע האחרון. אלייז'ה סטיוארט בכמה מהלכים גדולים גמר את המשחק עבור אילת. טיירוס מגי בלט אצל המנצחת עם 21 נקודות, סטיוארט הוסיף 19. איגור קולשוב קלע 16 לבאר שבע, ג'ינו קראנדל הוסיף 12.

* במשחק על מקומות 3-4 בטורניר באילת השיגה הפועל גליל עליון את ניצחונה הראשון בהכנה כשגברה על א.א.ק לרנקה 77:89. מייק בות'וול הוביל את קלעי גליל עם 20 נקודות, ברנדון גארט הוסיף 18 נקודות ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully