וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול שערים בלאומית: בני יהודה הביסה את טבריה, קרית שמונה בפסגה

אחרי שהפסידו להם שלוש פעמים בעונה שעברה, הזהובים נקמו בטבריינים עם 1:4 מוחץ. הצפוניים ניצחו 0:2 בראשון. רמה"ש ואום אל פאחם נפרדו ב-1:1, הפועל רמת גן מחצה 1:5 את נס ציונה, הרצליה חזרה מ-2:0 ל-2:3 בעכו

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור הרביעי בליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך וסיפק דרמות ושפע של שערים. בני יהודה נקמה בטבריה על ההפסדים בעונה שעברה והביסה אותה 1:4, כאשר הפועל רמת גן גם היא חגגה עם 1:5 מול נס ציונה. רמת השרון ואום אל פאחם נפרדו ב-1:1, קרית שמונה כבשה את הפסגה עם 0:2 בראשון ומכבי הרצליה חזרה מ-2:0 ל-2:3 דרמטי בעכו.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 1:1

שתי הקבוצות היחידות עם שבע נקודות עד כה, ערכו מפגש פסגה באצטדיון גרונדמן. רמת השרון חילצה 2:2 בתוספת הזמן מול עירוני טבריה אחרי שניצחה בתוספת הזמן את עירוני קרית שמונה ורצתה לעשות היסטוריה מול יריבה אותה טרם ניצחה בשמונה ניסיונות בלאומית (חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים). המארחת פיגרה אומנם, אבל השוותה והיתה ראויה לניצחון ואם לא כמה החמצות בתוספת הזמן, גם היתה משיגה שלוש נקודות ומתבססת בפסגה. בדקה ה-53 שני הבלמים של האורחים סידרו לה את היתרון המיוחל. דיניז הרים מצד ימין ועומרי לוזון נגח פנימה. אלא שבדקה ה-68 הגיע השוויון של מי אם לא פיטר אוניקאצ'י, שכבש מחזור רביעי רצוף אחרי בישול של מליקה וקבע 1:1 אך כאמור רמה"ש לא הצליחה להשיג את המהפך.

פיטר אונייקאצ'י שחקן הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
כבש מחזור רביעי ברציפות. פיטר אונייקאצ'י/דני מרון

הפועל ראשון לציון - עירוני קרית שמונה 2:0

היורדת מליגת העל לא מרשימה אומנם, אבל לא סופגת ועם הניצחון הזה גם עלתה לפסגה. על שני שערי הניצחון עד כה היה חתום הקשר אריאל שרצקי, שהפעם נותר על הספסל. אלא שלקרית שמונה היה את חבשי, שניצל טעות בהגנת ראשון ומהאוויר בעט לרשת. בתוספת הזמן גיא בן לולו סיים מתפרצת, כשעבר את אמפנדה הבלם והבטיח את הניצחון עם 0:2. ראשון עם הפסד בכורה העונה, האורחים נושמים אוויר פסגות במיוחד בגלל ההגנה היציבה שלהם, שחסרה במשך יותר ממחצית שלמה את חבשי שנפצע אחרי השער שלו והוחלף.

בני יהודה - עירוני טבריה 1:4

20 ניצחונות היו לעירוני טבריה בעונת החזרה המצוינת שלה לליגה הלאומית, אבל רק על קבוצה אחת גברה שלוש פעמים: בני יהודה. אלא שהפעם הזהובים נקמו עם התפוצצות של ממש לעיני קצת יותר מאלף אוהדים מקומיים בבלומפילד. השעון לא הספיק להשלים דקה של משחק ובני יהודה עלתה ל-0:1 מהיר משער של אבובקאר בארי, שקיבל כדור רוחב מאלמוג בוזגלו. טבריה תקפה בחמת זעם את שערה של בני יהודה, אבל הזהובים עלו ל-0:2 משער של הירש, שניצל טעות איומה של מאסוריק שהחזיר כדור לאחור בלי להסתכל, עבר את השוער וגלגל פנימה (20). בדקה ה-55 בארי הכניס את סולומון דניאל, שנעצר פעם אחת על ידי השוער, אבל בעט את הריבאונד פנימה. שתי דקות חלפו עד שאילון אלימלך צימק בנגיחה מקרן והחזיר את התקוות של טבריה. אלא שבדקה ה-85 אלמוג בוזגלו המצוין קינח מבישול של אלירן עטר ושלח את חודדה ושחקניו לעשות בדק בית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלירן עטר שחקן בני יהודה. אודי ציטיאט
שלושה הפסדים מול טבריה בעונה שעברה, אבל הפעם ניצחון מוחץ. אלירן עטר/אודי ציטיאט

הפועל עכו - מכבי הרצליה 3:2

לפני ארבע שנים נפגשו השתיים במבחנים, כאשר הפועל עכו ניצחה פעמיים ושרדה בלאומית. עכו היתה בעמדת ניצחון גם הפעם והובילה 0:2 מבטיח, אבל האורחים עשו קאמבק מרהיב כדי להשיג ניצחון בכורה. חמש דקות בלבד חלפו עד שעכו עלתה ליתרון משער של רווה אסייג, שניסה בכלל לשלוח כדור רוחב אבל הכדור חמק מתחת לגופו של שחר אמסלם ששגה בגדול. עם פתיחת המחצית השנייה עכו הכפילה את היתרון משער של שחף ספיר, שמתוך הרחבה ירה לרשת (48). אלא שדקה בלבד עברה עד שהרצליה צימקה משער יפה במבצע אישי של עמית מזרחי. בדקה ה-88 הקאמבק נמשך. עידו אקסברד, מלך שערי הרצליה בעונה שעברה, קיבל כדור רוחב מצד שמאל ומקרוב דחק פנימה כדי לקבוע 2:2 דרמטי. חשבתם שהרצליה תסתפק בזה? בדקה ה-90 סטיבן אלפרד קיבל כדור רוחב, ניצל חולמנות בהגנה המקומית ודחק את ה-2:3 של העולה החדשה. איזה קאמבק.

מאמן עירוני קרית שמונה שי ברדה עם עאיד חבשי. מאור אלקסלסי
כבש ונפצע. חבשי/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - סקציה נס ציונה 1:5

שלושה ימים אחרי שאיבדו יתרון 0:3 באצטדיון בנס ציונה וספגו בתוספת הזמן 3:3 ממכבי יפו, האורדונים קיבלו יריבה נוחה כדי להתפוצץ עם ניצחון מרשים שערער מאוד את מעמדו של איציק ברוך מאמן האורחים. אחרי 22 דקות רמת גן עלתה ליתרון משער של ליאו אינדיו, שניצל כדור קרן של קאניוק ונגח פנימה מעל דני עמוס שהיה ממוקם לא טוב. בדקה ה-39 הפועל רמת גן הכפילה את היתרון אחרי שעומר אבוהב הכניס כדור לשגיא דרור, שעבר את דני עמוס וכבש בקור רוח. ליאל צ'אנה צימק בנגיחה מקרן בדקה ה-51. אלא שכעבור שבע דקות רמת גן הבטיחה את הניצחון עם שער של ניר חסון, שנותר חופשי לגמרי ברחבה וירה פנימה. אלא שהיא לא הסתפקה בזה וגידי קאניוק התכבד בשער הרביעי (62) ורשם לעצמו גול ובישול כבר בבכורה. בדקה ה-80 ניר חסון השלים צמד עם בעיטה מחוץ לרחבה וקבע 1:5 מוחץ למארחים.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל נוף הגליל - הפועל כפר סבא
מכבי יפו - איחוד בני שפרעם
הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully