וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הפועל חולון: "ההחלטה למנות את עמית שרף למאמן - הכי קלה"

אחרי המהפכה העמוקה בסגל, הסגולים הציגו את ניב משגב בתור הקפטן החדש: "אם זה תלוי בי, אישאר כאן עשור". היו"ר לנציאנו: "המטרה היא להישאר בין ארבע הגדולות"

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

רכישתן של הפועל תל אביב והפועל ירושלים בידי בעלים חדשים, לצד השינויים בסגל מכבי תל אביב, הותירו את הפועל חולון בנקודה שקטה יחסית בקיץ הזה. אבל בניגוד לשלוש יריבותיה בצמרת ליגת העל, הקבוצה עברה מתיחת פנים משמעותית; המאמן גיא גודס הוחלף בעוזרו עמית שרף, הסגל הישראלי נבנה כמעט מחדש וגם העוגנים הזרים מהשנים האחרונות - ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון - פינו את מקומם לטובת שחקנים חדשים.

בפתח עונתו הרביעית בקבוצה, מונה ניב משגב לקפטן במקומו של ג'ונסון. "כשהגעתי לליגה רק חלמתי לשחק במועדון הזה, וזה עוד רגע גדול בקריירה שלי", אמר משגב. "הבחירה בי מרגשת אותי, ואני רוצה להגיד תודה ולהדגיש שאני יודע מה התפקיד הזה דורש. אם זה תלוי בי, אישאר כאן עשר שנים. אני יודע שיש עוד המון דברים שאני צריך לשפר מחוץ למגרש כדי להיות יותר טוב על המגרש".

המאמן שרף פותח את עונתו השישית במועדון, אבל הראשונה על הקווים. "יש לנו שחקנים שבאים בכל יום לעבוד, ומה שהכי חשוב לנו זה החיבור לקהל ולעיר. אני מקווה שנמשיך בדרך הזאת. אנחנו מסתכלים למעלה, כי המהות של המועדון היא להתחרות תמיד עד הסוף. החתמנו חמישה ישראלים בשלב מוקדם מאוד בקיץ, ככה שאת הזרים הבאנו בהתאם לכך. אנחנו חוזרים העונה לקונספט של ארבעה זרים בליגה, ובליגת האלופות נשחק עם זר נוסף. אני בטוח שהזרים החדשים יביאו את הווינריות, הקשיחות והעוצמה שאנחנו צריכים".

עמית שרף, איתן לנציאנו, יוסי לוי, ניב משגב, הפועל חולון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הפועל חולון: עמית שרף, איתן לנציאנו, יוסי לוי וניב משגב (מימין לשמאל)/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

נשיא המועדון, יוסי לוי: "הפועל חולון זה מועדון עם הרבה לב ואוהדים, שבשבילם כדאי להיות פה. לא סתם זכינו באליפות לפני שנתיים. גם השנה אנחנו שואפים להיות ברביעייה הראשונה בליגה ולהגיע רחוק באירופה. ראינו איך עמית מתכנן תרגילים ועובד תחת מאמנים אחרים, וההחלטה למנות אותו למאמן הייתה הכי קלה עבורנו. צפויה לנו עונה מאתגרת כי שלוש הקבוצות שבדרך כלל איתנו ברביעייה הגדילו את התקציב, אבל אני בטוח שנצליח".

היו"ר איתן לנציאנו: "אנחנו רוצים להמשיך את המסורת של המועדון בשמונה השנים האחרונות, והיא להיות בין ארבע הגדולות. הצהרנו שהקבוצה תהיה עם יותר ישראלים ואני שמח שהצלחנו לעמוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully