וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת הענק הושלמה: WWE ו-UFC התאחדו תחת חברה חדשה

במיזוג ההיסטורי ששוויו מוערך בכ-21 מיליארד דולר, שני גופי ההיאבקות והבידור יפעלו תחת TKO שתשמש כבית הרשמי: "פרק מרגש בתולדות הספורט. נמשיך לספק את התוכן הטוב ביותר"

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי חודשים של משא ומתן וסיכום שהגיע עוד בחודש מרץ האחרון, היום (שלישי) המיזוג ההיסטורי הפך את עולם ההיאבקות המקצוענית למציאות חדשה ויקרה במיוחד - שני גופי ההיאבקות, WWE ו-UFC, התאחדו תחת קורת גג אחת של קבוצת TKO אשר תחזיק ב-51% ממניות הקבוצה החדשה בעסקה שמוערכת בשווי של כ-21 מיליארד דולר.

ברגע שהעסקה הושלמה באופן רשמי, היא צפויה להכניס לשני ארגוני ההיאבקות סכומי עתק במאות מיליוני דולרים, כשתחת המיזוג החברות יסחרו בבורסה בניו יורק. ראשי ה-WWE יחזיקו ב-49% הנותרים שישלטו בחברה החדשה.

מנכ"ל Endeavor הממזגת בין שני הארגונים התרגש אחרי האיחוד: "היצירה של TKO כקורת הגג בין UFC ל-WWE היא פרק מרגש בתולדות הספורט, ההיאבקות והבידור. אנחנו צופים שנמשיך לגדול יחד ולספק למליארדי צופים נלהבים את התוכן הטוב ביותר".

נשיא ה-UFC, דיינה וייט. GettyImages
מיזוג היסטורי. דיינה וייט/GettyImages

וינס מקמהון, בעלי ה-WWE, אמר: "זאת החלטה אסטרטגית נבונה שתפיק את המיטב. ההצלחה הצומחת של ה-WWE וה-UFC תשים אותנו תחת ה-TKO כגוף אחד גדול ומצליח. נספק לקהל שלנו את השלב הבא בבידור העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully