וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי מתכנן נקמה: השחקנים שפ.ס.ז' תנסה "לגנוב" לריאל

הבעלים עדיין כועס על "תיק אמבפה" וביחד עם לואיס אנריקה, גיבש רשימת מבוקשים מהבלאנקוס. ינסה לפתות אותם עם שכר עתק

תקציר: פורטוגל - לוקסמבורג 0:9/ספורט1

אחרי קיץ סוער, קיליאן אמבפה נשאר בפריז סן ז'רמן, אבל זו כנראה תהיה העונה האחרונה שלו בקבוצה והפייבוריטית לצרף אותו בשנה הבאה היא כרגיל ריאל מדריד. הבלאנקוס מחזרים אחרי החלוץ המצטיין כבר כמה שנים, העניין הפך לפומבי מזמן ובספרד טוענים שבפריז מכינים "נקמה".

לפי הדיווח, הבעלים של פריז סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, מגבש רשימה קצרה של שחקנים מריאל מדריד - בעצה אחת עם המאמן לואיס אנריקה - כשהכוונה היא לנסות לפתות אותם לעבור לבירת צרפת. כמובן שמדובר בשחקנים שיוכלו לחזק את פריז, אבל גיבוש הרשימה הזו נעשה גם כדי להשיב לריאל מדריד באותו מטבע: אתם מחזרים אחרי הכוכב שלנו, אנחנו נעשה את זה לכם.

בראש עומדים וינסיוס ורודריגו. בפריז מבינים שצירוף של הראשון יהיה בלתי אפשרי, בטח כל עוד הוא במעמד כה רם במדריד, ולכן סימנו את רודריגו כאופציה הריאלית והנכונה. אחרי שני הברזילאים מגיעים שלושת השחקנים הנוספים: לואיס אנריקה מאוד מעריך את פדריקו ואלוורדה ובפריז גם לוטשים עיניים לשני הצרפתים, אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה.

פדה ואלוורדה, רודריגו, שחקני ריאל מדריד. רויטרס
הפניות של אל חלאיפי עלולות לגרום לאי שקט במדריד. ואלוורדה ורודריגו/רויטרס

הבעיה של פריז תהיה שלכל אחד מהשחקנים הללו יש חוזה ושסעיפי השחרור שלהם גבוהים מאוד. המשמעות היא שיש צורך לנהל מו"מ עם ריאל מדריד ולאור היחסים העכורים בין המועדונים: זה משהו שאל חלאיפי היה מאוד רוצה להימנע ממנו.

מבחינה חוקית אסור למועדונים לנהל מגעים עם שחקנים תחת חוזה (אלא אם מדובר בחוזה שעומד להסתיים), אבל אף אחד לא באמת מתיישר לפיו. לכן בפריז שוקלים לפנות לנציגים של השחקנים כדי להבהיר להם שלמועדון יש יכולת לשדרג את השכר שלהם באופן דרמטי - וכך לנסות לגרום לשחקנים לדרוש מריאל מדריד למכור אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully