וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "כילד מישראל, לא חשבתי שאגיע לקבוצה כ"כ גדולה"

שחקן הכנף ענה לשאלות של אוהדי טוטנהאם: הרגע הגדול בקריירה מול ריאל מדריד, האמונות הטפלות לפני משחקים והטיפ לכדורגלן המתחיל

תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי/ספורט1

רגע לפני שמנור סולומון יעלה לכר הדשא למשחק החשוב מול נבחרת בלארוס, טוטנהאם פרסמה היום (שלישי) סרטון בו השיב שחקן הכנף לשאלות של אוהדי הקבוצה.

"לכדורגלנים הצעירים בישראל שרוצים להפוך לשחקנים מקצוענים, אני ממליץ קודם כל להאמין בעצמם, ולחלום. בתור ילד, לא חשבתי שאוכל להגיע כל כך רחוק ולשחק באחת הקבוצות הגדולות באנגליה. להגיע מישראל לאנגליה זה קשה מאוד, וצריך לעבור הרבה בדרך כדי לעשות את המעבר הזה", הסביר סולומון. "גם הדרך שלי לא הייתה קלה, ולכן הטיפ שלי לכדורגלן המתחיל הוא קודם כל להיות בטוח בעצמך וביכולות שלך. אם לא תבטח בעצמך, אף אחד לא יהיה מספיק בטוח כדי להילחם עליך".

סולומון בחר את הרגע הגדול בקריירה שלו עד כה, והצביע על השער שכבש באוקטובר 2020 נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, בניצחון 2:3 של שחטאר דונייצק על מועדון הפאר הספרדי. "אם אני צריך לבחור רגע אחד, זה הרגע. זה היה משחק במסגרת ליגת האלופות מול אחת הקבוצות המעוטרות בהיסטוריה של ליגת האלופות, מועדון ענק, ועשינו ניצחון גדול".

סולומון סיפר שבתחילת הקריירה, אימץ לעצמו מספר אמונות טפלות לקראת משחקים, כמו כדורגלנים רבים. "היו לי הרבה אמונות טפלות. לפני שיצאתי מהבית זכרתי היטב אם כיביתי את האור או השארתי אותו דולק. אם כבשתי באותו משחק, הייתי עושה את אותו דבר גם בפעם הבאה, ולהיפך. אבל נכון להיום כבר אין לי אמונות טפלות, הבנתי שזה לא עוזר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully