וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה חדש בין עמותת "איתן - כל אחד יכול" למותג הספורט "NIKE"

עמותת איתן - כל אחד יכול ומותג הספורט "NIKE" משתפות פעולה. במהלך ספטמבר תוצב לצד הקופות בכל סניפי הרשת בישראל, עמדה עם הסבר על עמותת איתן ועשייתה, כמו כן ניתן יהיה להוסיף 5 שקלים לסכום הקנייה בחנות, תרומה לעמותה

רותם גביש במהלך האימון. איתן - כל אחד יכול,
רותם גביש במהלך האימון/איתן - כל אחד יכול

עמותת איתן כל אחד יכול הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים עם מוגבלות לבין אימוני כושר. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל ומסייעת לצעירים עם צרכים מיוחדים (יכולות מיוחדות!) לרבות אוטיזם באמצעות אימוני כושר המעניקים למתאמנים הרבה מעבר לכושר גופני. בין היתר אימוני איתן מסייעים למתאמנים בקידום יכולות אישיות, חיזוק הביטחון העצמי ועידוד לעצמאות. לעמותה 600 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ.

לכבוד השקת שיתוף הפעולה ולרגל יום JUST DO IT DAY שמקיימת "NIKE" בכל העולם, התקיים אימון ייחודי לעובדי הסניף בכפר סבא אותו העביר מאמן בעמותה, רותם גביש שגם עובד בסניף. גביש החל כמתאמן של העמותה ועבר קורס מאמנים בעמותה וכעת מאמן צעירים כמותו עם צרכים מיוחדים. רותם מאמן לחימה ואימונים פונקציונליים ומתאמן בריצה ואף משתתף במירוצים למרחקים ארוכים.
באימון לקחו חלק הקולגות של רותם מהסניף, שהתנסו בשיטת האימון הייחודית של איתן וערכו מתיחות, תרגילי קרב מגע בהם מתמחה רותם.

מורן ויזל מנכ"ל נייקי ישראל: ריטיילורס, הזכיינית של רשת NIKE בישראל משתפת פעולה עם עמותת "איתן כל אחד יכול" כבר למעלה משנה. מטרתנו העיקרית הינה העסקת עובדים בעלי יכולות מיוחדות ברשת, כחלק אינטרגלי בצוות העובדים. אנחנו גאים לציין שבכל אחת מ26 החנויות של הרשת יש לפחות עובד אחד בעל יכולות מיוחדות! בנוסף למטרה החשובה הזו, רשת נייקי מקיימת יחד עם העמותה אימוני ספורט, משתתפת במירוצים של העמותה ובהזדמנויות שונות מזמינה את לקוחותינו לקחת חלק בתהליך התרומות ושיתוף הפעולה.

הודאל יחזקאל, מנכ"ל שותף, ממייסדי איתן כל אחד יכול: " ב NIKE אומרים: If you have a body you are an athlete. ובאיתן אומרים ש"תכל'ס, כל אחד יכול!"- אנחנו גאים על השותפות והחיבור בין ערכי וחזון המותג לעשייה שלנו באיתן ומודים על ההזדמנות לקחת חלק בפעילויות החברה המעוררת השראה לשילוב אנשים עם יכולות מיוחדות בקהילה ולהיחשף לציבור בסניפיה בכל רחבי הארץ"

  • עוד באותו נושא:
  • נייקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully