וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון על פתיחת העונה של מכבי ת"א: "נקווה שנמשיך באותה דרך"

12.9.2023 / 10:42

שחקני מכבי תל אביב ביקרו במחלקת הילדים באסף הרופא ("אנחנו יותר מתרגשים מהם"), ביטון מוכן למשחקים באירופה: "בבלומפילד יכולים להתמודד עם כל קבוצה"

שחקני מכבי תל אביב עידן נחמיאס, דניאל טננבאום וניר ביטון בביקור בבית החולים אסף הרופא/צילום: יותם רונן. עריכה: ניר חן

שחקני מכבי תל אביב ביקרו היום (שלישי) בבית החולים אסף הרופא כחלק מהמסורת של המועדון לקראת חגי תשרי וראש השנה, ושחקני הצהובים שוב עברו במחלקת הילדים וחילקו מתנות למטופלים ולבני משפחתם. בין המבקרים היו ניר ביטון, דניאטל טננבוים, אושר דוידה ועידן נחמיאס.

ניר ביטון אמר על הביקור: "קודם כל, המטרה היא אחת - להעניק לילדים חיוך על הפנים. במהלך היום יום אנחנו ברדיפה אחרי דברים שוליים ומגיעים לפה ומקבלים פרופורציות ונזכרים מהם הדברים הבאמת חשובים בחיים - ואם אנחנו יכולים להעניק לילד אחד חיוך על הפנים, זה שווה הכל.

"בתור ספורטאים, אנשים שילדים מסתכלים אליהם בהערצה ובהערכה, יש לנו משקל כבד בהשפעה ובקבלת ההחלטות שלהם. אם אנחנו מושא להערצה, אנחנו מנסים להוות דוגמה, וזה הדבר העיקרי. זה המעט שאנחנו יכולים לתרום.

"כל ביקור כזה הוא מבורך. מה שאנחנו יכולים לתרום לקהילה אנחנו עושים באהבה ועושים בכיף. זו הזדמנות לראות עם מה הילדים האלה מתמודדים, להבין מה חשוב בחיים, לא התפל והרדיפה אחרי דברים מטומטמים. אנחנו יותר מתרגשים מהם, יותר מתלהבים מהם. זה משהו שאני לא יכול לתאר, את הזכות שניתנה לנו לבוא ולשמח אותם ולתת רגעי אושר".

על המצב המקצועי של הקבוצה: "אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו, באמונה שלנו, בכדורגל שאליו אנחנו מכוונים. העונה רק התחילה, אין הסקת מסקנות. אנחנו בכל עונה נלחמים על כל התארים. התחלנו טוב, ונקווה שנמשיך באותה דרך של לפני פגרת הנבחרות".

על הציפייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג באירופה: "אנחנו יודעים שבבלומפילד אנחנו יכולים להתמוד עם כל קבוצה שתבוא, במיוחד עם הקהל, במיוחד כשבלומפילד מלא. בספורט בכלל ובכדורגל בפרט לקהל יש השפעה אדירה, ונרצה לשלוח את כל מי שבא שמח הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully