וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי מנסה לאתר את קורבן הלינץ': "רוצה שיהיה אורח הכבוד שלנו"

כוכב מכבי תל אביב נחרד עם שאר המדינה מהסרטון בו נראים נערים תוקפים באכזריות ילד בגינה ציבורית בפתח תקוה: "סמרטוטים! נזמין אותו שיישב במקום הכי טוב באצטדיון". גם יונתן כהן ואיתי שכטר הזדעזעו: "שכל החיים יהיה להם רע!"

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

כמו רבים ברחבי מהמדינה, גם כדורגלני ישראל נחרדו מהצפייה בסרטון הזוועה שפורסם אתמול (שני), והפך ויראלי. בתיעוד מזעזע מפתח תקוה, נראים כמה בני נוער מכים באכזריות ילד אחר, צועקים עליו שישכב על הרצפה וחלק מהם אף מתעדים את המקרה.

כמו כן, הנערים נצפו מכים את הילד עם מקלות, צועקים עליו "רד על הרצפה", מקללים אותו: "תגיד שאתה שרמוטה", "תגיד שאתה זונה". בהמשך, הנערים האלימים מבקשים ממנו כתובת של מישהו, והוא אומר להם שהוא לא יודע אותה. גם כשהילד ביקש מהם להפסיק ואמר להם: "אמא שלי מאושפזת בבית חולים" - הם לא חדלו.

כדורגלנים רבים הגיבו לסרטון הקשה, כולל כוכב מכבי תל אביב ערן זהבי שהציע להזמין את הקורבן למשחק של הקבוצה. "שמישהו ישיג לי את הבחור הזה בבקשה. רוצה שיהיה אורח כבוד במשחק שלנו ויישב במקום הכי טוב באיצטדיון", כתב זהבי, והוסיף: "ולכם הסמרטוטים שמופיעים בסרטון, מקווה שהמשטרה תטפל בכם ביד קשה מאוד!".

הסטורי של ערן זהבי בעקבות הלינץ' בפתח תקוה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של זהבי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
הסטורי של יונתן כהן בעקבות הלינץ' בפתח תקוה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
גם יונתן כהן הגיב/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

זהבי שיתף תמונה מסרטון קשה נוסף בו נראים צעירים מכים נער בחדרה, וכתב בסטורי נוסף: "זה לא מגניב, לא מצחיק ואפילו מזעזע. להיות טובים ולעזור לאחר זה הרבה יותר מגניב, תנסו את זה. תעלו לרשתות החברתיות תיעוד של עזרה לילדים אחרים, ואני מבטיח לשתף".

גם חברו של זהבי לקבוצה, יונתן כהן, פרסם סטורי בעקבות הסרטון מפתח תקווה, וכתב: "חבורה של קקות, מתנהגים בשיא האכזריות לילד במשך דקות! מצלמים ומתגאים במעשים המבישים שלהם! שכל החיים יהיה להם רע!!!".

שחקן הפועל פתח תקוה איתי שכטר, פרסם אף הוא גינוי.

אתמול בשעות הלילה, אחרי שהסרטון הופץ במאסות ברשתות החברתיות, במשטרה מסרו כי פתחו בחקירה יזומה של האירוע, וזאת, "לשם זיהוי ואיתור הקורבן לצד מעצר כלל המעורבים בתקיפה". במשטרה הבהירו כי עד כה, לא התקבלה תלונה וכי מועד האירוע לא ידוע - כך שייתכן שלמרות שהתיעוד הופץ הערב, התקרית החריגה לא אירעה היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully