וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקוות של הכדורגל הישראלי שוב מונחות על כתפיו של אוסקר גלוך"

באוסטריה יעקבו מקרוב אחרי קשר זלצבורג במשחק מול בלארוס: "הוא עדיין לא שחקן הרכב קבוע ברד בול, אבל חשוב ביותר לנבחרת שלו. הוא יכול להתחיל לחלום על היורו"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

באוסטריה עוקבים בעניין אחרי המשחקים של נבחרת ישראל, ובאופן לא מפתיע מתמקדים באוסקר גלוך. קשר רד בול זלצבורג מציג יכולת נפלאה עד כה בנבחרת הבוגרת, ובמשחק האחרון נגד רומניה כיכב עם שער מצוין ומחצית שנייה נהדרת.

לקראת המשחק של ישראל וגלוך הערב (שלישי, 21:45) מול בלארוס, בתקשורת האוסטרית החמיאו לקשר בן ה-19. "אוסקר גלוך יכול לחלום על השתתפות ביורו", קראה הכותרת באתר "קרונן צייטונג". "גלוך עדיין לא ביסס את עצמו כשחקן הרכב קבוע בזלצבורג ולעיתים קרובות הוא יושב על הספסל, אבל בכל הנוגע לנבחרת, הוא התקווה הגדולה של ישראל", כתבו. "רק לאחרונה הוא הוכיח את החשיבות שלו לנבחרת עם שער מול נבחרת רומניה. ישראל חזק בתמונת ההעפלה ליורו, ומול בלארוס הם זקוקים ל-3 נקודות. גם הערב, התקוות של ישראל מונחות על הכתפיים של גלוך".

אוסקר גלוך באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הציפיות גבוהות במיוחד. גלוך/אודי ציטיאט

גלוך פתח בצורה מרשימה את הופעותיו בנבחרת הבוגרת עם 3 שערים ב-7 הופעות, כששניים מהם סידרו לכחולים-לבנים נקודות בבית ט' (שער שסידר נקודה מול רומניה, ואחד נוסף בדקה ה-90 מול אותה בלארוס בסיבוב הראשון, שהיה שווה 3 נקודות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully