וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פורטר ג'וניור נעצר לאחר שהיכה את בת זוגו

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 21:32

כוכב יוסטון, שהעמיד ממוצעים של 19.2 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק אשתקד, מואשם בשני סעיפי תקיפה. רק חלק מחוזהו מובטח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

שחקן יוסטון רוקטס קווין פורטר ג'וניור נעצר היום (שני) בניו יורק, לאחר שלפי הדיווחים היכה את בת זוגו. לפי ESPN, שוטרים נקראו לבית המלון ב-6:45 ועצרו את הגארד, שמואשם בשני סעיפי תקיפה. זוגתו היא שחקנית ה-WNBA לשעבר קייזר גונדרזיק.

"כשהגיעו לזירה, זיהו השוטרים אישה בת 26 עם פגיעה בפניה, תוך שהיא מתלוננת על כאבים בצוואר", אמר דובר המשטרה. "חקירה ראשונית גילתה כי בן זוגה היכה אותה מספר פעמים וניסה לחנוק אותה". גונדרזיק פונתה לבית החולים, בעוד פורטר נלקח לתחנת המשטרה.

יוסטון, שהחתימה את פורטר ג'וניור על הארכת חוזה של 82.5 מיליון דולר לארבע שנים במהלך העונה שעברה, הגיבה ואמרה: "אנחנו מבררים את הפרטים". יש לציין שרק 15.9 מיליון דולר - החוזה לעונה הבאה - מובטח לפורטר, שכן הרוקטס דאגו מהבעיות שלו מחוץ לפרקט והוסיפו סעיפי ביטול חריגים בחוזהו.

קווין פורטר ג'וניור, שחקן יוסטון רוקטס. רויטרס
ממשיך להסתבך. פורטר ג'וניור/רויטרס

הבחירה ה-30 בדראפט 2019 הושעה כבר במכללת USC. לאחר מכן הסתבך גם בקליבלנד, לפני שנשלח ליוסטון תמורת בחירת סיבוב שני בתחילת 2021. אשתקד חווה את עונתו הטובה בקריירה והעמיד ממוצעים של 19.2 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully