וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בניחוח ברצלונה: ריבאלדו רכש אחוזים מקבוצתו של חאג'י

כוכב העבר רכש 10% מפארול קונסטנצה שבה בנו משחק ושאותה מאמן הרומני: "זו גאווה שהוא הצטרף. כדי להתקדם צריכים שותפים חזקים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

שיתוף פעולה יוצא דופן בליגה הרומנית. פארול קונסטנצה, הקבוצה בבעלותו של גאורגה חאג'י, הכריזה היום (שני) כי ריבאלדו רכש 10% מבעלות המועדון. אקס ברצלונה שהיה בשבוע שעבר בישראל לטובת המשחקים של אגדות ברצלונה מול ותיקי מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הגיע לרומניה כדי להשלים את המהלך יחד עם האקס הנוסף של הבלאוגרנה, שמשמש גם כמאמן הקבוצה הרומנית.

בהודעה הרשמית של פארול התגאו במהלך והגדירו את ריבאלדו כ"דמות הכדורגל הבכירה ביותר שהצטרפה למועדון מרומניה". אגב, האלופה המכהנת צירפה הקיץ לשורותיה את בנו של הברזילאי, ריבאלדיניו, ששיחק ברומניה בשנים האחרונות. ריבאלדו וחאג'י אינם שחקני העבר היחידים המשתייכים למועדון, שכן ברשימת בעלי המניות ניתן למצוא שניים ששיחקו בעבר בנבחרת רומניה - גאורגה פופסקו וצ'יפריאן מאריקה.

פארול הינה כאמור אלופת רומניה המכהנת, שהייתה יכולה לפגוש את מכבי חיפה הקיץ במוקדמות ליגת האלופות אם לא הייתה מפסידה לשריף המולדבית בסיבוב המוקמדות הראשון. לצערו של חאג'י הקבוצה לא תשתתף העונה כלל במפעל אירופי, שכן היא הפסידה לה.י.ק הלסינקי הפינית בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג.

אגדות ברצלונה בסגירת מעגל: ריבאלדו וחאג'י

גאורגה חאג'י אמר על המאורע: "פארול חייבת להפוך לאחד משלושת המועדונים המובילים ברומניה. רשמנו הישג נהדר עם הזכייה באליפות, אבל כדי להתקדם עוד יותר אנחנו צריכים שותפים חזקים. זו גאווה ששם עולמי ומנהיג כמו ריבאלדו החליט להצטרף אלינו. העובדה שאלוף עולם, זוכה בכדור הזהב וליגת האלופות החליט להגיע לפארול מוכיחה שעבדנו טוב עד עכשיו".

ריבאלדו הוסיף: "עקבתי אחרי הליגה כאן זמן מה ואני מכיר אותה די טוב. ברומניה תמיד היו שחקנים טובים, במיוחד בימים שגאורגה חאג'י היה שחקן. לא נתקלתי בשחקן עבר בכזה מעמד שמשקיע את כספו בתחביב שלו. ההישגים של הקבוצה הם התשובה לכל השאלות עליו. הוא יכול להשיג עוד הרבה יותר. עם החזון והתשוקה שיש לו, והניסיון שיש גם לי, אני משוכנע שנוכל להתפתח עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully