וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת והפועל באר שבע העפילו לגמר טורניר אילת

המארחת גברה בדרמה 83:84 על הפועל גליל עליון בזכות 23 נקודות של אלייז'ה סטיוארט. האדומים מבירת הנגב התקשו, אבל ניצחו 65:66 את א.א.ק לרנקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

הפועל אילת והפועל באר שבע/דימונה עלו היום (שני) לגמר טורניר אילת המסורתי אחרי שניצחו בחאצי הגמר בשני משחקים צמודים ודרמטיים את הפועל גליל עליון וא.א.ק לרנקה הקפריסאית בהתאמה. משחק הגמר בין שתי הקבוצות ייערך מחר.

הפועל אילת - הפועל גליל עליון 83:84

המשחק המרכזי ענה על הציפיות מבחינת הדרמה. אילת פתחה נהדר, בזכות דקות נהדרות של אלייז'ה סטיוארט ופתחה יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, אלא שדקות טובות של חן גיא מהגליל הורידו אותה במחצית בפיגור 40:36 בלבד. גליל המשיכה במומנטום במחצית השנייה בעזרת וינס סנפורד, הפכה את התוצאה, אלא שדקות גדולות של טיירוס מגי נתנו לאילת יתרון 8 בדקות ההכרעה. חן גיא המשיך במומנטום, החזיר את הגליל למשחק, אלא שטיירוס מגי קבע 83:84 מהקו, 10 שניות לסיום. מייק בות'וול פספס הזדמנות על הבאזר לנצח לגליל את המשחק.

בלטו בהפועל אילת: אלייז'ה סטיוארט 23, טי ג'יי קליין 14, טיירוס מגי 12, מייקל קייזר 11.

בלטו בהפועל גליל עליון: וינס סנפורד 16, דניאל רוזנבאום 14, חן גיא 13, ברנדון גארט 10.

אלייז'ה סטיוארט, הפועל אילת. הפועל אילת, אתר רשמי
הצטיין. סטיוארט/אתר רשמי, הפועל אילת

הפועל באר שבע/דימונה - א.א.ק לרנקה 65:66

הקבוצה של ליאור ליובין נשארת מושלמת בהכנה אבל זה לא היה קל. לרנקה פתחה נהדר, הובילה ב-13 הפרש במחצית הראשונה אך באר שבע הצליחה לחזור עד לפיגור קטן 40:34 במחצית. מחצית שנייה טובה של סם איוריו ורון ציפר שמרה את באר שבע בתמונה השנייה ואף נתנה לאדומים את היתרון. רגעי ההכרעה היו דרמטיים, פריצקי החטיא זריקות עונשין שיכלו לגמור את הסיפור, אך לרנקה פספסה הזדמנות על הבאזר לנצח במפתיע.

בלטו בהפועל באר שבע: רון ציפר וסם איוריו 13 כל אחד, ג'קינן גאנט 10, גלעד לוי 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully