וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב ישחק עם מדר? ז'גארס צפוי לחתום בפנרבחצ'ה ולהיות מושאל

הרכז הלטבי שפרץ לתודעה באליפות העולם מתקרב לקבוצת היורוליג שבה משחק הישראלי, אך ככל הנראה יחל את העונה בוולבס הליטאית שתפגוש את הפועל תל אביב ביורוקאפ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

אחד הסיפורים הגדולים באליפות העולם בכדורסל שהסתיימה אתמול (ראשון) היה המסע של נבחרת לטביה. בעוד הורגלנו לראות בשנים האחרונים את שכנתה ליטא מגיעה לשלבים המתקדמים בטורנירים הבינלאומיים, באליפות הנוכחית היה זה תורה של לטביה שאף הביסה את ליטא במשחק על המקום החמישי.

הלטבים התייצבו אל אליפות העולם הראשונה בתולדותיהם בלי הכוכב הגדול קריסטאפס פורזינגיס, ומי שתפס את תשומת הלב באופן מפתיע היה הרכז ארתורס ז'גארס. הגארד בן ה-23 ששיחק בעונה שעברה בנבז'יס הליטאית והחל את העונה ללא קבוצה פרץ בסערה עם שורת הופעות יוצאות דופן, שזיכו אותו במקום בחמישייה השנייה של הטורניר.

אחרי האליפות המדהימה הגיע השדרוג של ז'גארס, שלפי דיווח ב"יורוהופס" יחתום על חוזה בפנרבחצ'ה. עם זאת, העיתונאי אריס ברקאס הוסיף כי ז'גארס ככל הנראה יושאל לוולבס הליטאית, שגם תפגוש את הפועל תל אביב ביורוקאפ, או לכל הפחות יפתח את העונה במדיה.

ארתורס ז'אגארס, שחקן נבחרת לטביה. רויטרס
בדרך לשדרוג. ז'גארס/רויטרס

אם וכאשר ז'גארס יגיע לאיסטנבול, הוא צפוי להתחרות על הדקות בקו האחורי עם ים מדר שגם כן חתם בקבוצה הקיץ. למעשה המשימה של ז'גארס ושל מדר תהיה למלא את החלל שהשאיר אחריו ראול נטו, זאת לאחר שהרכז הברזילאי שחזר הקיץ ליורוליג נפצע במדי נבחרתו באליפות העולם וייעדר תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully