וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: ישראל תחזיק אצבעות לקוסובו מול רומניה, שוויץ תחזור לנצח?

הנבחרת של אלון חזן יודעת שניצחון על בלארוס ואיבוד נקודות של הרומנים יעלה אותם למקום השני בבית מוקדמות היורו (21:45). השוויצרים יארחו את אנדורה אחרי שלושה משחקים מאכזבים

תקציר: קוסובו - שוויץ 2:2/ספורט1

בזמן שנבחרת ישראל תארח את בלארוס ביום שלישי (21:45) ייערכו שני משחקים נוספים בבית הישראלי (ט') שישפיעו רבות גם על הנבחרת של חזן, שתקווה לאיבוד נקודות של רומניה מול קוסובו ואולי סנסציה של אנדורה החלשה, שתתארח אצל שוויץ.

שוויץ - אנדורה

שוויץ פתחה, כצפוי, בסערה את הבית הזה עם 0:5 על בלארוס ולאחר מכן 0:3 על ישראל. אלא שמאז הנבחרת הזו התקשתה מול אנדורה וסיימה בתיקו 2:2 עם רומניה וקוסובו. התוצאות האלו סיבכו את השוויצרים, שנהנים מיתרון של שלוש נקודות בלבד על פני ישראל השלישית, כך ששאקירי וחבריו רחוקים מהבטחת העלייה ליורו. מול אנדורה המארחים אמורים לטייל, אבל במפגש הקודם בין השתיים שוויץ התקשתה. הפעם, כל תוצאה שהיא לא ניצחון רב שערים של המארחים תהיה הפתעה גדולה.

ודאט מוריצ'י שחקן נבחרת קוסובו חוגג שער. רויטרס
יביך גם את רומניה וישרת את ישראל? ודאט מוריצ'י/רויטרס

רומניה - קוסובו (21:45)

בהנחה הדי סבירה שישראל תנצח את בלארוס בביתה, הבחורים של אלון חזן יפזלו לכיוון בוקרשט, שם רומניה תנסה לתקן את הרושם מהמשחק מול ישראל ולנצח את קוסובו. אלא שפשוט זה לא יהיה, הקוסוברים הוכיחו שהם ממש לא פראיירים כשבמשחק הקודם שלהם הפתיעו עם 2:2 ביתי מול שוויץ. ודאט מוריצ'י, מלך שערי קוסובו בכל הזמנים, הביא במו ידיו נקודה לקוסוברים עם צמד, כולל שער שוויון בתוספת הזמן. כעת מוריצ'י ינסה לכבוש גם ברומניה ולשרת בכך גם את ישראל. רומניה, שסיימה בתיקו את שלושת משחקיה האחרונים, מקדימה רק בנקודה את ישראל ועוד צריכה להתארח אצלה, כך שכל תוצאה חוץ מניצחון עשויה להעמיד את ישראל כפייבוריטית לכבוש את המקום השני הנכסף שעשוי להוביל ליורו היסטורי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'רדאן שאקירי שחקן נבחרת שוויץ לפני פלורנט מוסלייה שחקן נבחרת קוסובו. רויטרס
רק ניצחון הפעם בא בחשבון. ג'רדאן שאקירי/רויטרס

צפו בתקציר ה-0:0 בין אנדורה לבלארוס

תקציר ה-0:0 של אנדורה מול בלארוס במוקדמות יורו 2024/ספורט1

משחקי יום שלישי בבית ט':

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully