וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור בטרייד? בארה"ב מסבירים למה וושינגטון צריכה "להמר על אבדיה"

הפורוורד עומד בפני פרשת דרכים לקראת עונתו האחרונה בחוזה, בארה"ב מנתחים מדוע הוא צריך להישאר גם אם לא יסכם על חוזה חדש: "אין הרבה שחקנים ב-NBA עם שילוב של הגנה והובלת כדור כמו שלו"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

דני אבדיה כבר נמצא עמוק בתוך ההכנות לעונתו הרביעית ב-NBA, שבמידה עשויה לקבוע את עתידו בליגה הטובה בעולם. למעשה אבדיה נכנס לשנת חוזה, כל עוד הוא לא חותם על חוזה חדש ומשודרג בשורות וושינגטון שעדיין מתלבטת בנושא.

לפי שעה האפשרות שהוויזארדס יעבירו אותו בטרייד הוא לא יותר מספקולציה, אבל באתר "WizOfAwes" כבר ניתחו את התסריט הזה לעומק.

"אחד הסיפורים הכי חשובים של עונת 2023/24 בוושינגטון, הוא דני אבדיה. מחזור הדראפט של 2020 זמין כעת להארכות חוזים, ואוהדי הוויזארדס ממתינים לראות מה יעלה בגורל בחירת הלוטרי שלהם מלפני שלוש שנים. יש עדיין סימן שאלה בנוגע לסיכוי שווינגטון תגיע לסיכום עם אבדיה על חוזה חדש, ונראה שהסיכויים שזה יקרה לפני פתיחת העונה נמוכים. האם וושינגטון צריכה לשקול להעביר אותו בטרייד לאור המצב הקיים?", תהו.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
עונת מבחן. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

בהמשך נכתב: "אבדיה נכנס לעונה קריטית בקריירת ה-NBA שלו. בשלוש השנים הראשונות שלו בליגה הוא הראה בעיקר יכולות הגנתיות. יש לו סייז טוב, כוח וזריזות כדי לשמור על מספר עמדות, וזה עזר לו להיות חלק מהרוטציה. אבל הצד ההתקפי לא התפתח באותה רמה. אבדיה הוא קלע חלש, פליימיקר שני סביר, ושחקן עם מגבלות של מהירות ואתלטיות שמונעות ממנו להפוך לאיום בצבע. נכון לעכשיו, הוא בקושי שחקן התקפה שולי. לכן, על פניו לא נראה שזה יהיה הפסד גדול אם וושינגטון לא תגיע לסיכום איתו על הארכת חוזה. אם זה יקרה, קבוצה אחרת תוכל להגיש לו הצעה גדולה בקיץ הבא. אבל האם זה אומר שווינגטון צריכה להעביר אותו בטרייד כדי לקבל עליו תמורה כלשהי? לחלוטין לא. אבדיה עדיין רק בן 22, ועדיין חלק מהפוטנציאל שלו לא מומש. אין לו אתלטיות יוצאת דופן, אבל מצד שני אין יותר מדי פורורודים עם הסייז שלו בליגה שמסוגלים גם לשמור על כמה עמדות וגם להוביל כדור. הבסיס של אבדיה מעניין מדי מכדי שיוותרו עליו כל כך מהר. הוא עדיין יכול להפוך לשחקן חמישייה של הוויזארדס בטווח הארוך.

"אם אבדיה יקבל הצעה גבוהה בקיץ הבא, וושינגטון בכל מקרה תוכל להשוות אותה. אם דני ישחק מספיק טוב כדי לקבל הצעה כזו, הוויזארדס ממילא ישמחו לשלם לו כסף גדול. כן, כנראה שבטווח המיידי וושינגטון יכולה לקבל תמורת אבדיה בחירת סוף סיבוב ראשון בדראפט, או כמה בחירות סיבוב שני ושחקן צעיר כלשהו. אבל האם זה שווה את זה? כנראה שלא. להמר על ההתפתחות של אבדיה יהיה הצעד החכם יותר. קבוצה שנשנמצאת בעיצומו של תהליך בנייה מחדש כמו הוויזארדס, לא צריכה לוותר על שחקן בן 22 עם פוטנציאל כמו של אבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully