וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנצו שימיץ' ייכנס לעניינים על חשבונו של שון גולדברג הפצוע

11.9.2023 / 10:20

הרכש הקרואטי צפוי לתפוס את מקומו של הבלם שנפגע במשחק הנבחרת, אם ההערכות של הצוות הרפואי יתממשו והוא ייעדר שבועיים או יותר. פיירו וחזיזה עדיין בספק למפגש עם מכבי פתח תקוה, כ-10,000 אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

מכבי חיפה התבשרה הבוקר (שני) שבלמה שון גולדברג סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, אבל אם בהודעת המועדון נמסר שהשחקן ייעדר לפחות כשבועיים, גורמים בנבחרת העריכו שהשחקן ייעדר כחודש. המשמעות המיידית היא שגולדברג לא ישחק מול מכבי פתח תקווה ובמשחק הראשון בליגה האירופית מול רן, כשההערכה היא שאלו לא יהיו המשחקים היחידים שיפספס.

בהיעדרו של גולדברג, מי שיתפוס את מקומו בהרכב יהיה בלם הרכש הקרואטי לורנצו שימיץ'. בחיפה תכננו להכניס בהדרגה את הבלם לעניינים, אך כעת זה ברור ששימיץ' יצטרך להיכנס מהר יותר לעניינים ולמלא את החלל של גולדברג. "שימיץ' הוא בלם טוב ויש עוד גיבויים" אמרו בקבוצה, "ברור שכל שחקן שנפצע זה לא משהו שטוב עבורנו, אבל יש סגל מספיק עמוק".

שחקן מכבי חיפה לורנצו שימיץ', מול משאק אליה, שחקן יאנג בויז. Joan Cros - Corbis, GettyImages
יצטרך להיכנס לעניינים במהרה. שימיץ'/GettyImages, Joan Cros - Corbis

מי שעוד נמצאים בספק למשחק הקרוב של הירוקים מול מכבי פתח תקווה הם דולב חזיזה שסובל מדלקת בגיד ופרנזי פיירו. השניים נמצאים תחת עומס ואמנם ינסו לחזור לאימונים השבוע, אך הם עדיין בספק גדול למשחק ביום ראשון שאליו צפויים להגיע כ-10,000 אוהדים ירוקים - עד כה נמכרו כ-7,000 כרטיסים.

בנושא אחר, במועדון יצאו במיזם שיחות של מנכ"ל המועדון איציק עובדיה עם האוהדים. עובדיה ייפגש עם האוהדים בפגישות פתוחות, כאשר כל אזור ביציעי האיצטדיון ייפגש עם המנכ"ל בעיתוי שונה כשהמטרה היא לחזק את הקשר בין המועדון לאוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully