וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הודעת מכבי חיפה: גולדברג עשוי להיות בסגל לבלארוס

11.9.2023 / 11:00

הירוקים הודיעו שהבלם שנפצע במשחק הנבחרת מול רומניה ייעדר לפחות שבועיים, אבל הוא מתכוון לעבור טיפולים בתקווה לשחק מחר. בנבחרת הבהירו שלא יסכנו את גולדברג אם יסבול מכאבים לאחר הטיפולים, אך משוכנעים שמדובר בפציעה שתגרור היעדרות קצרה

מחוץ לקווים, 7.9, לקראת נבחרת ישראל מול רומניה/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

למרות ההודעה של מכבי חיפה לפיה שון גולדברג ייעדר לפחות שבועיים בשל קרע קטן בשריר הארבע ראשי, בלם הנבחרת עדיין לא שוחרר מהסגל וגורמים בנבחרת מספרים שגולדברג מתעקש לנסות לשחק במשחק מחר מול בלארוס. הבלם יעבור היום שני טיפולים בנבחרת ורק אחריהם יוחלט סופית אם יהיה בסגל למשחק. גורמים בנבחרת העידו שגולדברג עצמו מתעקש שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר כחודש כמו ההערכה של גורמים רפואיים ושמדובר בפציעה ממנה יחזור כבר בתקופה הקרובה, גם אם לא ישחק מחר.

בנבחרת הבהירו גם לבלם שלא יסכנו אותו כלל אם ירגיש לאחר הטיפולים כאבים, אך גולדברג כך לפי אותם גורמים עדיין מתעקש לשחק. "ההערכה שלנו היא שגם אם שון לא ישחק מחר, הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה בתוך זמן קצר מאוד".

קודם לכן הודיעה מכבי חיפה שגולדברג עבר בדיקת MRI ממנה עלה כי הוא סובל מקרע דרגה 1 בשריר הארבע ראשי. גולדברג ימשיך לעבור טיפולים על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת ובהמשך השבוע יחזור לטיפולים במועדון, אך בכל מקרה ההערכה הייתה שהוא ייעדר כחודש לפחות.

אם הפציעה אכן תגרור היעדרות של חודש ומעלה, המשמעות היא שמלבד משחק הנבחרת מחר מול בלארוס, גולדברג יחמיץ את המשחקים הקרובים של מכבי חיפה בליגה מול מכבי פתח תקוה ולאחר מכן את המשחק הראשון בליגה האירופית נגד רן הצרפתית (21.9). ובינתיים, מי שזומן לסגל במקום גולדברג הוא איאד עבו עביד, הבלם/מגן של הפועל באר שבע.

שחקן נבחרת ישראל שון גולדברג מול שחקן נבחרת רומניה דיאן סורסקו. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
יפספס את בלארוס? גולדברג/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

כזכור, גולדברג פתח בהרכב נגד רומניה לצידו של מיגל ויטור אך נפצע והוחלף על ידי סתיו למקין. כעת למקין צפוי לפתוח והבלם שישמש כגיבוי על הספסל יהיה אבו עביד. מלבד השינוי הכפוי בגזרה של גולדברג, עושה רושם שהמאמן אלון חזן מתלבט בנוגע לעוד כמה עמדות, אך הצפי הוא שלא ייערכו שינויים רבים מדי לעומת ההרכב שפתח מול רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully