וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר מפריז סן ז'רמן הושלם: מרקו וראטי חתם באל עראבי הקטארית

הקשר האיטלקי בן ה-30, השחקן המעוטר בתולדות הליגה הצרפתית, נמכר תמורת 45 מיליון יורו ועזב את עיר האורות אחרי 11 שנה

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

תם עידן בצרפת ובפריז סן ז'רמן, אחרי שהיום (שלישי) הוכרזה רשמית עסקת מכירתו של מרקו וראטי מפריז סן ז'רמן לקבוצה הקטארית אל עראבי.

מרקו וראטי עשה היסטוריה כאשר ב-11 שנותיו בפריז סן ז'רמן הפך לשחקן המעוטר ביותר בתולדות המועדון והליגה הצרפתית. האיטלקי בן ה-30, שהגיע מפסקארה לעיר האורות ב-2012 אחרי שהעלה את מועדון נעוריו לליגה הבכירה באיטליה, זכה בתשע אליפויות, ב-12 גביעים (שישה גביעי צרפת ושישה גביעי ליגה) וגם חגג תשע פעמים זכייה בסופר קאפ הצרפתי. בנוסף גם הפסיד עם פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות, כעת הוא יוצא לדרך חדשה הרחק מהכדורגל אירופי, אחרי שנמכר תמורת 45 מיליון יורו.

מרקו וראטי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עשה היסטוריה בצרפת ויוצא לדרך חדשה בקטאר. וראטי/רויטרס

וראטי נחת בקטאר הלילה (בין שני לשלישי), אחרי קרוב לשבועיים של מו"מ אינטנסיבי בין הצדדים. למעשה, פריז סן ז'רמן לא רשמה את וראטי למשחקי שלב הבתים בליגת האלופות בידיעה שהוא עוזב מכיוון שהיא סיכמה את תנאי מכירתו על פי הדיווחים כבר לפני כעשרה ימים.

בניגוד לחלון בערב הסעודית שנסגר בשבוע שעבר, חלון ההעברות בקטאר מסתיים רק בשבוע הבא, ב-18 בספטמבר, ויהיה מעניין לראות אם בימים הקרובים כוכבים נוספים יעשו את הדרך בעקבות האיטלקי. נזכיר כי בסוף השבוע פיליפה קוטיניו עבר לאלופת קטאר אל דוחייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully