וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבי הכדורגל: ליגת העל תופץ לצפייה מחוץ לישראל

Screen iL שירות הטלוויזיה לישראלים בחו"ל, בבעלותו של משה אדרי, בשיתוף פעולה עם חברת צ'רלטון, בבעלותו של אלי עזור, להפצת ליגת העל בכדורגל מחוץ לישראל. לראשונה כל ישראלי בעולם יוכל להנות מכדורגל ישראלי באופן חוקי ונוח

משה אדרי ואדר זהבי. יחצ,
משה אדרי ואדר זהבי/יחצ

Screen iL שירות הטלוויזיה לישראלים בחו"ל, וחברת צ'רלטון חתמו על שיתוף פעולה להפצת ליגת העל בכדורגל עבור ישראלים בכל העולם מחוץ לישראל. (משחקי ליגת העל, גביע המדינה וגביע הטוטו בכדורגל בישראל).

לראשונה, כל אוהד כדורגל ישראלי בעולם, יוכל לצפות במשחקי ליגת העל, גביע המדינה וגביע הטוטו בכדורגל בישראל בשידור ישיר באופן חוקי ונוח ולעודד את הקבוצה האהובה עליו גם בחו"ל. חבילות הכדורגל יוצעו על גבי שירות Screen iL בטלוויזיה החכמה, במחשב, ע"ג סטרימרים ובמכשירים הניידים רק מחוץ לישראל. המשחקים ישודרו באפיק ייעודי בשירות, שיוקצה לשידור המשחקים בלייב וב-Catch-Up לאחר שידורם, היות וחלק גדול מלקוחות Screen iL נמצאים בארה"ב ואזורי זמן מרוחקים.

המיזם Screen iL, שהוקם על ידי השותפים המייסדים בן ברנר, אלברטינו מטלון, בני מנשה, יניב גרינוולד ויואב מגד לצד איש העסקים והמפיק משה אדרי המיועד לישראלים בכל העולם, הוא בשורה חדשנית לכל אוהבי התוכן הישראלי האהוב, ועכשיו גם למשחקי הכדורגל הישראלי שרוצים להנות מהתרבות הישראלית. השירות, שהושק לפני כשנה וחצי ומציע את מיטב שידורי הטלוויזיה מישראל לצד מאות סרטים ישראלים, כבר מספק חווית טלוויזיה לישראלים ב-140 מדינות בעולם.

משה אדרי, יו"ר Screen iL מסר: "אנחנו גאים לתת לכל הישראלים בחו"ל את התחושה שהם כאן איתנו פה בארץ - לצד תוכניות הפריים טיים והסרטים החדשים היישר מהקולנוע, יוכל כל ישראלי גם לראות את כל משחקי ליגת הכדורגל הישראלי. מעכשיו אפשר סופית לזנוח את הצפייה הפיראטית, ולהפסיק להתסכן! נמשיך ככל שניתן להעלות על נס את היצירה הישראלית ואת הספורט הישראלי".

אדר זהבי, מנכ"ל צרלטון: "צרלטון גאה להפיץ את הכדורגל הישראלי, לא רק בישראל אלא בכל העולם. מדובר בבשורה אדירה - אנו חושבים כי ראוי שהכדורגל הישראלי, הנמצא בנסיקה, יהיה נגיש לצפייה בכל מדינה בעולם, דבר שיתאפשר בזכות שיתוף פעולה זה".

גילוי נאות: וואלה! ספורט מקבוצת וואלה! נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully