וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק מהמאבק לניקוי שמו: אנטוני חשף התכתבות מינית עם בחורה

אחרי ששלוש נשים התלוננו כי תקף אותן פיזית, הברזילאי שמושעה ממנצ'סטר יונייטד והנבחרת, חשף תכנים מיניים שנשלחו אליו על ידי אינגריד לאנה

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

אנטוני שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ברזיל עובר תקופה קשה ואחרי שנופה מהנבחרת בעקבות החשדות נגדו לאלימות כלפי בת זוגו לשעבר, גם במועדון הודיעו שהצדדים סיכמו על יציאתו של השחקן לחופשה כדי להתמודד עם ההאשמות.

מלבד גבריאלה קאבאלין האקסית שלו שמאשימה אותו באלימות קשה, ישנן בחורות נוספות שהאשימו אותו בדברים דומים. אחת מהן היא אינגריד לאנה. אלא שכעת אנטוני נלחם על חפותו ובסטורי שלו הוא חשף התכתבות שלו עם לאנה שדי סותרת את הטענות שלה לאלימות או כפייה כלפיה עקב העובדה שהיא סירבה לקיים עמו קשר מיני.

בהתכתבות שאנטוני שיתף אינגריד כותבת לו: "אם אתה רוצה, אחכה לך עירומה במיטה". אנטוני ענה לה: "הרגע נחתתי, את ישנה? אל תיעלמי, יפה שלי". לאחר מכן אנטוני מבקש מלאנה שתמחוק את ההתכתבויות האלו והיא דורשת ממנו שיסמוך עליה: "הגעתי מרחוק כדי לראות אותך ואתה לא סומך עליי? אתה לא מגיב לי? אני אמחוק הכול. תשלח לי תמונה שלך".

ההתכתבות של אנטוני עם לאנה

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנטוני. Michael Steele, GettyImages
כמה זמן יחלוף עד שילבש שוב את המדים האלה? אנטוני במנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Michael Steele

כזכור, אמש פרסם אנטוני הודעה רשמית בנושא וכתב: "הגעתי לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד לצאת לחופשה בזמן שאני מתמודד עם ההאשמות נגדי. זו הייתה החלטה משותפת כדי להימנע מהסחת הדעת של חבריי לקבוצה. רוצה לחזור על חפותי בנוגע להאשמות כלפיי, אשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה כדי להגיע לחקר האמת. אני מחכה לחזור ולשחק מהר ככל האפשר". בנוסף על כך, אנטוני שהיה בסגל נבחרת ברזיל למונדיאל בקטאר נותר מחוץ לסגל הנבחרת לחלון המשחקים הנוכחי. חשיפת ההתכתבות הזו היא חלק מהמאבק שמנהל אנטוני לניקוי שמו, אבל נראה כי הדרך שלו לחזרה לסגל של יונייטד ונבחרת ברזיל עדיין רחוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully