וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גררו מצפה למפגש עם מוסקרה ומכבי תל אביב: "דיברנו על זה הרבה"

הפנמי שיפגוש את האקסית בקונפרנס ליג חשף את השיחות עם בן ארצו: "נייצג את המדינה בכבוד". בינתיים הוא סופג אש אחרי משחק חלש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

אם הכל יתפתח כמצופה, בעוד קצת יותר מחודש ייערך דרבי פנמי במשחק בין מכבי תל אביב לזוריה לוגנסק. אדוארדו גררו יחזור לבלומפילד עם קבוצתו האוקראינית, ומי שעשוי לעמוד מולו בין הקורות הוא בן ארצו אורלנדו מוסקרה, השוער החדש של הצהובים.

"שנינו כבר מצפים למפגש הזה בכיליון עיניים. דיברנו על זה הרבה. אנחנו רוצים לייצג את המדינה שלנו בכבוד", אמר גררו, שלקח הלילה (ביו ראשון לשני) חלק ב-1:1 של פנמה מול גואטמלה במסגרת ליגת האומות של מרכז וצפון אמריקה.

בניגוד למוסקרה שלא התייצב לצמד המשחקים של הנבחרת בשל הסמיכות בין ההתכנסות הלאומית לחתימתו במכבי תל אביב, גררו משחק והרבה. במשחק הקודם הוא פתח בהרכב בניצחון 0:3 על מרטיניק, והלילה עלה מהספסל בדקה ה-58.

בתקשורת המקומית אגב, קטלו אותו אחרי הופעה לא תכליתית נוספת וציינו ש"הוא עדיין לא נראה ראוי ומוכן לנבחרת".

שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
מצפה לסגירת מעגל בבלומפילד. גררו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

גררו מצידו, בעיקר מאושר מההזדמנות המחודשת שקיבל במדים הלאומיים. "אני חושב שבנבחרת ראו את היכולת הטובה שאני מציג באוקראינה והחליטו לתת לי הזדמנות אמיתית. מאז שעזבתי את ישראל ועברתי לאוקראינה, אני משחק הרבה יותר בחופשיות ונראה הרבה יותר טוב. אני משתפר ממשחק למשחק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully