וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי נבו תגיש את אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט

נבו, מהמגישות המוערכות והוותיקות בערוץ, הגישה בעבר את אולפן ליגת האלופות בסיום עונת 2021/22 לצד עמיחי שפיגלר לסירוגין בשל מחלתו של מודי בר און ז"ל. המנכ"ל תומר תורג'מן: "בחנו בכובד ראש מועמדים רבים, והחלטנו שיש אחת שמגלמת בתוכה את כל מה שאנחנו מחפשים"

מירי נבו באירוע של הטוטו. ברני ארדוב
מירי נבו באירוע של הטוטו/ברני ארדוב

לקראת פתיחת עונת 2023/24 בליגת האלופות בכדורגל, ולאחר עשרות אודישנים, מירי נבו תוביל את התוכנית היוקרתית המלווה את המפעל: אולפן ליגת האלופות, לאחר 25 שנים בהם הוביל את שידור האולפן מודי בר און ז"ל, וטל פרידמן בשנה האחרונה. לצד נבו ישבו פרשני הכדורגל של ערוץ הספורט נדב יעקבי, אבי מלר, דודו אוואט, עמיחי שפיגלר ועוד.

נבו, מהמגישות המוערכות והוותיקות בערוץ, הגישה בעבר את אולפן ליגת האלופות בסיום עונת 2021/22 לצד עמיחי שפיגלר לסירוגין בשל מחלתו של מודי בר און ז"ל.

מירי נבו מסרה: " מאוד נרגשת מהזכות שניתנה לי להוביל את ליגת האלופות, אחרי לא מעט שנים כשדרנית בערוץ הספורט זאת ללא ספק פסגה מבחינתי. נרגשת להמשיך את המורשת של חברי האהוב מודי בר און ז"ל, מבטיחה לעשות כל מה שאני יודעת ויכולה כדי להצדיק את הבחירה".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אחרי שבחנו בכובד ראש מועמדים רבים, החלטנו שיש אחת שמגלמת בתוכה את כל מה שאנחנו מחפשים. אני בטוח שמירי נבו תביא לחובבי הכדורגל האירופאי את השילוב המדוייק של הבנה בספורט והנאה."

  • עוד באותו נושא:
  • מירי נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully