וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמות חשפו: הרגע המדהים שבו סבאלנקה התפרקה אחרי ההפסד בגמר

הטניסאית הבלארוסית ניסתה לשמור על קור רוח בתום ההפסד לקוקו גוף בגמר אליפות ארה"ב, אבל המצלמות חשפו איך בחדר ההלבשה החלה להשתולל. צפו ברגע הסוער

קוקו גוף זכתה באליפות ארה"ב הפתוחה, מחוץ לקווים 10.9/עריכה: זיו שטיינר

ארה"ב חגגה אתמול (שבת) עם קוקו גוף את הזכייה שלה בטורניר הגרנד סלאם בניו יורק וחובבי הטניס התרכזו בעיקר בהישג של האמריקאית ה-19 שזכתה בתואר מייג'ור ראשון בקריירה, אבל מתברר שגם סביב המפסידה, ארינה סבאלנקה, התעוררה סערה ופרשייה די חריגה, כשלאחר המשחק הטניסאית הבלארוסית נראתה שוברת את המחבט שלה בחדר ההלבשה בזעם ובתסכול.

אומנם ממש לא נדיר שטניסאי שובר את המחבט שלו, אבל הפעם בהחלט מדובר בסצינה לא שגרתית, מאחר שסבאלנקה עשתה זאת הרבה אחרי ההפסד שלה, בחדר ההלבשה, הרבה אחרי שהמשחק הסתיים. הבלארוסית נראתה קרת רוח, הניחה לאטה את הצלחת של הסגנית בתיק, ואז הסתערה על המחבט והטיחה אותו שוב ושוב.

סבאלנקה ניצחה במערכה הראשונה 2:6 ונראתה בשליטה, אבל גוף הצליחה לבצע מהפך, ומנגד סבאלנקה רשמה שורה ארוכה של טעויות לא מחויבות, כשכל טעות מקפיצה את הקהל המקומי בניו יורק שתמך בגוף.

בסיום סבאלנקה מיררה בבכי על המגרש, ובנאום שלה אמרה: "רוב הזמן הצלחתי להשתלט על הרגשות שלי די טוב... ברכות קוקו, שיחקת מדהים בגמר". אך כאמור, כאשר הטניסאית בת ה-25 חזרה לחדר ההלבשה, היא הוציאה את כל העצבים שלה על המחבט - ובקור רוח השליכה אותו לאחר מכן לפח האשפה.

ארינה סבאלנקה אחרי ההפסד בגמר אליפות ארה"ב. Al Bello, GettyImages
כמה תסכול. סבאלנקה/GettyImages, Al Bello
ארינה סבאלנקה אחרי ההפסד בגמר אליפות ארה"ב. Al Bello, GettyImages
שגיאות לא מחויבות, והקהל צוהל. סבאלנקה/GettyImages, Al Bello

יש לציין שזו לא פעם ראשונה בטורניר שסבלאנקה מעורבת בפרשה עם המחבט שלה, כשבמהלך חצי הגמר מול מדיסון קיז, בדקות הרעות שלה, היא השליכה את המחבט לעבר המאמנים שלה ביציע. "זו תמיד אשמתם", אמרה בחיוך אחרי אותו משחק, "לא לא לא, דיברנו על זה, ואמרנו שאם אני צריכה לשחרר רגש, אני חייבת לעשות את זה, אחרת אוכל את עצמי מבפנים. אז צעקתי וצרחתי וקיללתי, הם יודעים שאני עדייין אוהבת אותם".

אתמול אחרי ההפסד אמרה ש"אני שולחת אהבה למשפחה שלי, אני יודעת שהם נשארו ערים בשבילי, סלחו לי... ולמאמנים, תודה חבר'ה, אתם יודעים שאתם מפוטרים (מחייכת)... כמו תמיד, תודה, נחזור חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully