וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלים את מצבת הזרים: דריו האנט חתם בהפועל חיפה

10.9.2023 / 19:25

שחקן הפנים (34, 2.06) הצטרף לקבוצה של אורן אהרוני: "אהבנו את הפיזיות והאתלטיות שלו". בעבר סיים כמלך הריבאונדים בליגה האיטלקית

תקציר מטורניר באניה לוקה: הפועל ירושלים - גלאטסראיי 99:89/ספורט1

דריו האנט השלים את מצבת הזרים של הפועל חיפה לקראת העונה הקרובה. שחקן הפנים בן ה-34 (2.06) חתם הערב (ראשון) לעונה אחת בקבוצה של אורן אהרוני.

האנט הוא בוגר מכללת נבדה, בה שיחק ארבע שנים לפני שהחל את הקריירה המקצוענית במדי אודסה האוקראינית. בהמשך נדד לאוסטריה ואחר כך רשם עונה אחת בליגת הפיתוח עם קבוצת הבת של יוסטון רוקטס, ריו גראנדה, לפני שחזר לאירופה. הפורוורד/סנטר העביר חמש עונות מתוך התשע האחרונות באיטליה, האחרונה שבהן בקאנטו מליגת המשנה כשהוא רושם ממוצעים של 12.6 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

לאורך הקריירה הוכיח האנט את עצמו כשחקן דומיננטי בצבע, הן בכל הקשור להגנה על הטבעת והן בכדורים חוזרים. ב-2016 הוא סיים כמלך הריבאונדים בליגה האיטלקית עם ממוצע של 9.9 במדי קאזרטה, כאשר בנוסף הוא הופיע במשחקי האולסטאר באיטליה, צרפת ובלגיה.

דריו האנט במדי פרת' וויילדקטס. Graham Denholm, GettyImages
מצטרף להפועל חיפה. דריו האנט/GettyImages, Graham Denholm

האנט מצטרף לג'וניור איטו, ג'ונתן סטארק ומרקוס בינגהאם ג'וניור בשורות האדומים מהכרמל, שצירפו הקיץ גם את איתי מושקוביץ מהפועל גליל עליון. הפועל חיפה ערכה עד כה משחק הכנה אחד נגד הפועל גליל עליון וניצחה בו, וביום חמישי הקרוב תפתח את הופעותיה בשמינית גמר גביע ווינר נגד עירוני קרית אתא.

יושב ראש הפועל חיפה יובל רוסמן אמר על ההחתמה: "אהבנו לראות את הפיזיות של דריו האנט לצד האתלטיות שלו ואנחנו בטוחים שהוא יקדם אותנו השנה לעבר המטרות שהצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully