וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיית ה-AI של פיקסלוט תעזור להתאחדות הפורטוגלית למצוא את הרונאלדו הבא

חברת טכנולוגיית הספורט חתמה על הסכם אסטרטגי עם התאחדות הכדורגל הפורטוגלית, במסגרתו תצלם, תשדר ותנתח מעל 1,000 משחקים בעונה ממתחם הנבחרות בליסבון ומחמש ליגות שונות - בהן ליגת פיתוח הכישרונות וליגת הנשים הבכירה

שיתוף פעולה בין פיקסלוט לליגה הפורטוגלית. יחצ,
שיתוף פעולה בין פיקסלוט לליגה הפורטוגלית/יחצ

פיקסלוט, המובילה העולמית בהפקה אוטומטית וניתוח נתונים בספורט, גאה להודיע על שיתוף פעולה אסטרטגי עם התאחדות הכדורגל בפורטוגל, בו תהווה חלק משמעותי מיישום חזון "פרויקט 2030".

ההתאחדות הפורטוגלית, הידועה כיצרנית דורות של כישרונות בכדורגל האירופי, בחרה בפיקסלוט כשותפה למהפיכה הדיגיטלית שתעצב מחדש את נוף הכדורגל במדינה. במסגרת שיתוף הפעולה, ההתאחדות תעשה שימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) המתקדמת של פיקסלוט כדי לצלם, לשדר ולנתח משחקי כדורגל ואימונים ממתחם הנבחרות בליסבון ומחמש ליגות שונות.

הפיתרון המקיף של פיקסלוט, שיעמוד לרשותה של התאחדות הכדורגל בפורטוגל, כולל מגוון שירותים מתקדמים דוגמת צילום וידאו בעזרת AI, הפקה אוטומטית של נתונים סטטיסטיים, ניתוחים טקטיים, שידורים חיים, תקצירים, גרפיקות ופלטפורמת צפייה אינטרנטית (OTT). שיתוף הפעולה ייצא לדרך עם פריסת המערכות של פיקסלוט ברחבי המדינה, שיכסו מעל 1000 משחקים מדי עונה.

כחלק מההסכם, הפיתרונות המתקדמים של פיקסלוט יוטמעו בליגת פיתוח הכישרונות (עד גיל 23), הליגה השלישית לגברים, ליגת הנשים הראשונה ושתי הליגות הבכירות לנשים וגברים בכדורגל באולמות. בנוסף, הטכנולוגיה תותקן גם במתחם הנבחרות בליסבון לטובת ניתוח האימונים של הנבחרות הלאומיות בפורטוגל.

פיקסלוט. יחצ,
פיקסלוט/יחצ

פלטפורמת הצפייה (OTT) תספק חוויה סוחפת וחדשנית, עם שידור חי ולפי דרישה של משחקים שילוו בגרפיקה ופרשנות. בנוסף, לאורך השידורים יוצגו נתונים מתקדמים ומעשירים שיגבירו את ההבנה וההנאה של הצופה בזמן המשחק. כל זה יושלם בעזרת תכני וידאו בלעדיים שתספק ההתאחדות, הכוללים ראיונות וצילומים מאחורי הקלעים, שישלימו ערוץ תוכן שלם ומקיף עבור הצופים.

פיקסלוט תאפשר גם פלטפורמה ייחודית ומתקדמת עבור המאמנים בליגות השונות, בה תינתן גישה למעל 2,000 נתונים סטטיסטיים מדי משחק - יותר מכפול מהכמות הזמינה להם כיום. מאמנים יוכלו לנתח ביסודיות משחקים ולקבל החלטות מבוססות בנתונים, כדי למקסם את ביצועי הקבוצות שלהם.
"שיתוף הפעולה שלנו עם פיקסלוט מהווה צעד משמעותי במהפיכה הדיגיטלית שלנו, ומשנה לחלוטין את הדרך בה אנחנו מכסים ליגות ומספקים חוויה סוחפת ועשירה בנתונים לאוהדים, שחקנים ומאמנים. אנחנו בטוחים שהפירות שנקצור מההשקעה ויישום הטכנולגיות הללו, יקדמו עוד יותר את הכדורגל בפורטוגל, יערבו יותר את האוהדים ברחבי המדינה ויאפשרו לנו לגלות את הדור הבא של הכישרונות", אמר הוגו פרייטס, CTO בהתאחדות הפורטוגלית.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם התאחדות הכדורגל בפורטוגל, המוכרת כאחד הארגונים היוקרתיים ביותר בכדורגל העולמי", אמר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "השאיפה לצאת למסע של מהפיכה דיגיטלית מתיישבת באופן מושלם עם המחויבות שלנו לדמוקרטיזציה של שידור וניתוח ספורט. על ידי שילוב הכוחות, נספק חווית צפייה יוצאת דופן ועשירה שתעמיק את הקשר של אוהדים, שחקנים ומאמנים כאחד למשחק שהם כל כך אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully