וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשים חלום: רועי קלמר סיים חמישי במירוץ הטיפוס סביב המון בלאן

קלמר רץ שטח תחרותי וספורטאי החסות של המותג SALOMON, הגשים את החלום וכבש את המקום החמישי בקטגוריה במקצה למרחק 101 ק"מ, 6156 מטר טיפוס מצטבר בהרי האלפים מסביב לרכס המון בלאן, במרוץ השטח המפורסם ביותר בעולם UTMB

רועי קלמר 1 מרוץ UTMB. sportograf,
רועי קלמר 1 מרוץ UTMB/sportograf

רועי קלמר, רואה חשבון במקצועו, קצין בצה"ל. בעברו היה סמנכ"ל כספים בחברה ציבורית. עזב את כל מה שהכיר והלך אחרי הלב, ריצת שטח. "סיימתי לפני חודשיים את מרוץ האולטרה הטוב בחיי של 55 ק"מ במקום ה 2 בקטגוריה בהרי הפירנאים ושבוע שעבר במקום 5 בקטגוריה במרוץ השטח המפורסם והיוקרתי ביותר בעולם UTMB בהרי האלפים מסביב לרכס המון בלאן במקצה ה CCC של ה 101 ק"מ ו-6156 מטר טיפוס מצטבר. שני אלו היו אירועים מכוננים בחיי ושיעור חשוב בהגשמת חלומות".
בתחילת עונת המרוצים, ב 27 בינואר, לפני כ- 7 וחצי חודשים, שתפתי בפוסט בפייסבוק על האומץ שלי לחלום, פרסמתי את תוכנית היעדים והחלומות שלי בריצה לעונת 2023 וצעקתי את החלומות הגדולים שלי להשיג פודיום במרוץ הרים בקנה מידה עולמי ולהיכנס ל Top10 בקטגוריה במרוץ ב UTMB. כתבתי על המשמעויות ועל האמונה שבעזרת ה GRIT שבי זה גם יקרה וסיכמתי: "אולי לא השנה, אולי לא שנה הבאה אבל בשנים הבאות אני יודע שאני יכול. בחודשיים האחרונים, אפילו מוקדם משצפיתי, הגשמתי את שני החלומות הענקיים האלו".

בשנה שעברה סיים במקום ה-18 בקטגוריה שלו והשנה הגשים את החלום להיות בעשיריה הראשונה בקטגוריה ואכן כבש את המקום החמישי.

רועי, ספורטאי. מאמן. מנטור. מרצה. בעל מועדון הריצה GRIT רצים למרחקים ארוכים. ספורטאי החסות של מותג הספורטSALOMON המיוצג בישראל ע"י חברת "קל גב" אוהב לרוץ ולהשתולל בטבע ובעיקר בהרים. בן 45, רץ שטח תחרותי והישגי ומשתתף במרוצים בארץ ובעולם. נשוי לעינבר ואב לנועם, עומר ועלמה, גר בראשון לציון. "אני מאמין באומץ וב- GRIT. לנקוט בפעולות אמיצות ולהמשיך לצעוד קדימה, צעד אחר צעד, להיצמד בלהט ובתשוקה למטרה מעניינת שיש לה גם תכלית, ולהתמיד בכך יום אחר יום, שבוע אחר שבוע, שנה אחר שנה. GRIT משמעו ליפול שבע פעמים ולקום בנחישות שמונה פעמים. כי זהו ה GRIT, השילוב המיוחד של הלהט ההתמדה והנחישות".

הישגים בולטים אחרונים: בחו"ל

  • מרוץ UTMB 2023 מקצה CCC של 101 ק"מ עם 6,100 מטרים טיפוס - מקום 5 קטגוריה.
  • מרוץ Val D'Aran מקצה PDA של 55 ק"מ עם 3,300 מטרים טיפוס - מקום 2 קטגוריה.
  • מרוץ UTMB 2022 מקצה CCC של 101 ק"מ עם 6,100 מטרים טיפוס - מקום 18 קטגוריה.
  • מרוץ Andorra של 50 ק"מ עם 3,600 מטרים טיפוס - מקום 6 קטגוריה.
  • מרוץ Sea to Sky בקפריסין של 54 ק"מ עם 2,600 מטרים טיפוס - מקום שני כללי.
  • בארץ: מקום ראשון במגוון מרוצים כגון: הרי הגעש, שלשות ישראמן מלא, ערד מצדה, אתגר החרמון, peak to peak, אולטרה דזרט ועוד.
  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully