וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער השלימה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את רומניה

הנבחרת שסיימה במקום השלישי במונדיאליטו השתנתה כמעט לחלוטין, אבל החלה את ההכנות למוקדמות יורו 2024 עם ניצחון בבית הנבחרות בשפיים. עומר דהן ולירן חזן כבשו

מחוץ לקווים, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת הנוער של אופיר חיים עשתה היסטוריה נוספת בקיץ האחרון כאשר סיימה את אליפות העולם עד גיל 20 במקום השלישי, אבל הכוכבים שלה כבר עלו לנבחרת הצעירה ואף לבוגרת, והבוקר (ראשון) הייתה זו נבחרת חדשה כמעט לגמרי שמתחילה את דרכה בתקווה לשוב לאליפות אירופה בצפון אירלנד ב-2024.

סגנית אלופת אירופה ב-2022 תחל את דרכה במשחקי המוקדמות רק בחודש הבא כשתחילה תפגוש את איי פארו, ועל כן שחקניו של אופיר חיים, משנתון 2005, מקיימים השבוע משחקי הכנה בבית הנבחרות בשפיים נגד רומניה. היום ישראל ניצחה 1:2 משער בדקה ה-90+2 וביום שלישי היא תארח את הרומנים למשחק הכנה נוסף.

נועם בן הרוש, שחקן נבחרת הנוער. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הקפטן בן הרוש. מהשורדים הבודדים מהקמפיינים הקודמים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

רומניה עלתה ליתרון בשפיים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ישראל שהייתה טובה יותר לאורך רוב שלבי המשחק, השלימה מהפך עם שערים של עומר דהן ממכבי חיפה ולירן חזן ממכבי פתח תקוה שבנגיחה קבע 1:2 בדקה ה-90+2.

הרכב נבחרת ישראל: אופק מליקה, נועם בן הרוש, רועי לוי, ניקיטה סטויאנוב, אבי תורג'מן, אחמד טאהא, אניס פורת עיאש, ירין לוי, סייד אבו פרחי, ינאי דיסטלפלד, אורי עזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully