וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מקווה לסגור השבוע את רכישת אילון אלמוג וגיא מזרחי

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 20:05

הפערים עם מכבי תל אביב בעסקת אלמוג עומדים על כ-250 אלף יורו, אבל בקבוצה מאמינים שהוא והמגן הימני יצטרפו. בילו ואבו חנא צפויים להחמיץ את הפועל פתח תקוה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

שחקני מכבי נתניה קיבלו חמישה ימי חופש מהצוות המקצועי והקבוצה תחזור להתאמן ביום שלישי, אז תפתח בהכנות לקראת משחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה. נתניה יצאה לפגרת הנבחרת עם נקודה אחת בלבד מתוך שש אפשריות ובקבוצה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק הקרוב נגד העולה החדשה.

לצד ההכנות ינסו השבוע בנתניה לסגור את עסקאות הרכישה של אילון אלמוג וגיא מזרחי ממכבי תל אביב, כאשר בשלב זה המגעים בין המועדונים נמשכים ואין עדיין סיכום לגבי סכומי הרכישה. בעוד שבנתניה דיברו על תשלום שנע סביב חצי מיליון יורו עבור אלמוג, הדרישה שהגיעה מכיוון מכבי תל אביב עמדה על כ-750 אלף יורו והשבוע ינסו הצדדים לגשר על הפערים. גם שכרם של השחקנים שאמורים לעשות את המעבר מתל אביב לנתניה טרם נסגר, אך גורמים בנתניה מאמינים שברגע שיצליחו לסגור את העסקה מול מכבי תל אביב, לא אמורה להיות בעיה בסגירת החוזים מול השחקנים עצמם.

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
העביר מסרים שהוא רוצה להגיע. אלמוג/אריאל שלום

האזינו: רענן ברנובסקי עם עדכוני מכבי נתניה

אלמוג שקיבל הצעות גם מהפועל באר שבע והפועל חדרה, העביר מסר כי הוא מעוניין להגיע לנתניה. גם מזרחי יעדיף להגיע לקבוצה אחרי שלא נכלל העונה כלל בסגל של מכבי תל אביב, למעט משחק אחד בגביע הטוטו שגם אליו הוקפץ רק בשל פציעתו של מילסון בחימום.

בנתניה עסקו במהלך הפגרה גם במצב הפצועים. עוז בילו שסובל ממתיחה ברצועת הקרסול צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב, וגם הבלם ג'ואל אבו חנא שסובל מקרע קטן בשריר התאומים, נמצא בספק גדול. נאסים אואמו סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לשוב להרכב ובצוות המקצועי מאמינים שכרם ג'אבר וגם לירן רוטמן ואיתי בן שבת יהיו כשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully