וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו בהפועל אילת את כל הכלים המתאימים כדי להצליח"

הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה והמנהל המקצועי ניקולה לונצ'אר נשמע אופטימי. המאמן מסימיליאנו מנטי: "רוצים לתת הזדמנות לצעירים להוכיח את עצמם"

תקציר: הפועל ירושלים - פרטיזן בלגרד 86:81/ספורט1

הפועל אילת ערכה אמש (שבת) מסיבת עיתונאים מיוחדת לפתיחת העונה בהשתתפות ראש העיר אלי לנקרי, יו"ר המועדון טל פנחס, המנהל המקצועי ניקולה לונצ'אר, המאמן מסימליאנו מנטי וצוות השחקנים. אילת בנתה השנה סגל מעניין שכולל את טיירוס מגי ומייקל קייזר, שזכו באליפות עם הפועל חולון וכן טי ג'יי קליין.

"אני שמח שמינינו את מקס, רצינו מאמן שיבין את מלוא המחויבות, ההערכה והתובענות שיש בתפקיד הזה והוא בהחלט מתאים לכך", אמר היו"ר טל פנחס, "בנוסף, אני מאוד שמח שמינינו את ניקולה למנהל המקצועי ויחד איתו בנינו את התוכניות. בחרנו בישראלים צעירים מלאי פוטנציאל, שאני בטוח שהם יעשו את קפיצת המדרגה בליגת העל ויובילו אותנו לעונה טובה בליגה. כמו כן, השחקנים האילתים הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה ואחת המטרות של המועדון היא לגדל שחקנים תוצרת בית ולתת להם את הבמה להצליח. אני סומך עליהם שהם מוכנים והם יהיו שחקנים משמעותיים בקבוצה, כי אנחנו מאמינים בכל שחקן בסגל".

הפועל אילת מציגה את ניקולה לונצ'אר. הפועל אילת, אתר רשמי
הפועל אילת מציגה את ניקולה לונצ'אר/אתר רשמי, הפועל אילת

לונצ'אר סיפר כי "זאת קבוצה מדהימה עם אנשים נהדרים ועיר נהדרת. המטרה הראשונה שלנו היא לנצח משחקים. בנינו העונה מיקס מעניין של שחקנים צעירים יחד עם חבר'ה מנוסים והמטרה שלנו היא לגדול ולהתקדם במהלך העונה. יש לנו מאמן נהדר וצוות מעולה, ככה שיש לנו את כל הכלים המתאימים כדי להצליח".

מנטי אמר מצידו כי: "מה שחשוב בעיניי זה לא הדרכונים של השחקנים. בנינו את הקבוצה בלי לחשוב על זה. העניין הוא שכל השחקנים חייבים להרגיש שהם חלק חשוב מהקבוצה. אנחנו רוצים גם לתת הזדמנות לצעירים להוכיח את עצמם. מה שמעניין אותי זה הצלחת הקבוצה. אני וניקולה בנינו קבוצה עם ארבעה זרים בלבד, אבל בחרנו בסגל של שחקנים עם המון מוטיבציה, מצד אחד צעירים ישראלים, ומצד שני, זרים שמכירים את הליגה היטב עם ניסיון ורעב להצליח".

השבוע יתקיים טורניר אילת המסורתי שבו תפגוש אילת בחצי הגמר את הפועל גליל עליון בחצי הגמר ואילו בחצי הגמר השני ייפגשו א.א.ק לרנקה הקפריסאית והפועל באר שבע/דימונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully