וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ סוערת, ובטוחה: "ישראל הצטרפה למאבק על ראשות הבית"

ג'אקה ביקר את יאקין אחרי ה-2:2 עם קוסובו שפתח את המאבק על המקום הראשון: "אין קצב באימונים, וזה בא לידי ביטוי במשחקים". בתקשורת התנחמו בתיקו בבוקרשט: "לפחות היריבות הישירות לא התקרבו"

חגיגה אירופית, משחקי שבת במוקדמות היורו/ספורט1

שוויץ סוערת אחרי ה-2:2 הדרמטי מול קוסובו. שער של ודאט מוריצ'י בדקה ה-94 מנע משוויץ ניצחון, פתח מחדש את המאבק על ראשות הבית הישראלי, והמשיך את המגמה המדאיגה של שוויץ מהתקופה האחרונה, בה היא מרבה לאבד נקודות בשל רפיון בדקות הסיום.

את האצבע המאשימה הפנו השחקנים כלפי המאמן מוראט יאקין, והקפטן גרניט ג'אקה סיפק ציטוטים שלא משתמעים לשני פנים. "אין קצב, אין דרישות ואין משמעת באימונים. בסוף זה בא לידי ביטוי גם במשחקים עצמם", אמר שחקן ארסנל, כשברקע דיווחים על מערכת יחסים מתוחה עם יאקין.

המאמן מצידו ביקר את תנאי המגרש בפרישטינה, ואמר: "רצינו לשחק כדורגל התקפי ויוזם, אבל כר הדשא היה באיכות נמוכה מאוד וזה גבה מאיתנו המון מאמץ. אפילו השחקנים הכי טכניים בנבחרת שלנו התקשו מאוד לשלוט בכדור".

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. רויטרס
שוב הם חוגגים מוקדם מדי. שחקני שוויץ אתמול/רויטרס

בתקשורת מצאו נחמה קטנה בחלוקת הנקודות בין רומניה לישראל, שמזנבות בשוויצרים. "ישראל הצטרפה למאבק על ראשות הבית. היא ורומניה הן היריבות שלנו על המקום הראשון", קבעו ב"בליק", "התיקו ביניהן אלו חדשות טובות לשוויץ. אם לא ניצחנו, לפחות היריבות הישירות על המקום הראשון לא התקרבו אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

ישראל - בלארוס, 12 בספטמבר
ישראל - שוויץ, 12 באוקטובר
קוסובו - ישראל, 15 באוקטובר
ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully