וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחת היורו הושפלה בביתה: 1:4 ליפן על גרמניה, פליק בצרות

כ-10 חודשים אחרי ה-1:2 במונדיאל, הסמוראים שוב ניצחו - הפעם במשחק ידידות בוולפסבורג. הפסד רביעי בחמישה משחקים למנשאפט. 1:1 לגרנט וזמביה עם קומורו במוקדמות אליפות אפריקה

צפו בתקציר: נבחרת גרמניה הובסה 4:1 על ידי יפן במשחק ידידות/ספורט1

ההתבזויות של גרמניה במשחקי ההכנה לקראת יורו 2024 שהיא תארח, נמשכו הערב (שבת) עם תבוסה כואבת 4:1 בוולפסבורג מול יפן. הסמוראים, שפתחו את המונדיאל בקטאר עם מהפך ו-1:2 על הגרמנים שעל חשבונם עלו לשמינית הגמר, לא עשו הנחות והגבירו את הלחץ על האנזי פליק.

כבר בדקה ה-11 שלח יוקינארי סוגאוורה כדור רוחב מצד ימין וג'וניה איטו הקדים את אנטוניו רודיגר והכניע עם השפיץ את מארק אנדרה טר סטגן. לירוי סאנה איזן במתפרצת אחרי הכנה של פלוריאן וירץ בדקה ה-19, אבל שלוש דקות לאחר מכן איטו הסיט לאיאסה אואדה מפיינורד שהחזיר את היתרון. כל החילופים של פליק לא הועילו ובדקה ה-90 טאקה קובו חטף כדור לרובין גוזנס, דהר לרחבה והכין לטאקומה אסאנו שסגר עניין. לקובו המחליף עוד היה זמן לבישול נוסף, הפעם לאו טנאקה שנגח את הרביעי.

ביום שלישי תנסה גרמניה להתאושש כשתארח בדורטמונד את צרפת, סגנית אלופת העולם, אותה לא ניצחה מאז רבע גמר מונדיאל 2014. יפן, שתפגוש בגנק את טורקיה בעוד שלושה ימים, חגגה ניצחון שלישי רצוף אחרי 0:6 על אל סלבדור ו-1:4 גם על פרו.

רובין גוזנס שחקן נבחרת גרמניה מאוכזב. רויטרס
טעות קשה בשער השלישי. רובין גוזנס/רויטרס
שחקני נבחרת יפן חוגגים. רויטרס
כובשים בצרורות. שחקני נבחרת יפן חוגגים/רויטרס

* אברהם גרנט ונבחרת זמביה סיימו ב-1:1 עם קומורו במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. הזמבים שמרו על מקומם הראשון בבית ח' עם 13 נקודות - כמו חוף השנהב שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully