וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון של כריסטיאנו רונאלדו במרוקו אירח נפגעים מרעידת האדמה

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 19:40

עדה לאסון במרקש מספרת: הסתובבנו ברחובות כל הלילה, המלון של רונאלדו אירח אותנו. אשרף חכימי קורא למרוקנים: תרמו דם לנפגעים

הרס במרוקו אחרי רעידת האדמה 9.9.23/רויטרס

מימדי האסון הגדול במרוקו ממשיכים להתבהר, לאחר שרעש האדמה החזק פקד הלילה (בין שישי לשבת) את אזור העיר מרקש, ובממלכה המגרבית מנסים לאמוד את מימדי והיקף ההרס שבמקום. לפחות 1,030 בני אדם נהרגו ברעידה הקשה ביותר שידעה המדינה מזה שישה עשורים, בנוסף לכ-1,200 בני אדם נוספים שנפצעו - מתוכם מאות במצב קשה.

עם זאת, במרוקו חוששים שמניין ההרוגים צפוי לעלות, ולהיות גבוה בהרבה מזה שידוע עד כה לרשויות במדינה, מאחר וכוחות החילוץ וההצלה טרם הגיעו לכל האזורים שנפגעו ברעש, ובפרט אלו הנחשבים למרוחקים ומבודדים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
מחווה יפה. רונאלדו/רויטרס
המלון של כריסטיאנו רונאלדו במרקש. אתר רשמי, צילום מסך
המלון של כריסטיאנו רונאלדו במרקש/צילום מסך, אתר רשמי

על פי הדיווחים במרוקו, המלון שבבעלות כריסטיאנו רונאלדו בעיר מרקש אירח חלק מהפליטים שאיבדו את ביתם, ואיפשר להם לשהות בשטח המלון ואף מעניק להם חדרים. מדובר במלון יוקרה (ארבעה כוכבים), שהושקע הרבה כסף בבנייתו (כולל עיצוב מקומי מסורתי), ועל פי אחת מהנפגעות, המלון שבבעלות הכוכב הפורטוגלי עשה מחווה יפה.

"כולנו שבורים", אמרה תיירת ספרדייה, אחת הנפגעות, בשידור לטלוויזיה המקומית, "ניסינו לחפש טיסות כדי לברוח אבל כל הכרטיסים לכל הטיסות אזלו. גם המלונות, אותו דבר. אין מקומות, כל החדרים מלאים. היינו צריכים להימלט לאזור אחר במרקש, שבו יש מלונות יוקרה. עכשיו הצלנו להיכנס למלון של כריסטאנו רונאלדו, שיעניק לנו חדר.

"אנחנו ממתינים. ישנו כל הלילה ברחוב, עד שמצאנו את המקום, ורק בשבע בבוקר הצלחנו להיכנס למלון ולהישאר בלובי, היינו שם עם אנשים מכל העולם".

חכימי נרתם

שחקנה המרוקני של פריז סן ז'רמן, אשרף חכימי, העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו תורם דם: "כרגע הכי חשוב זה לתרום דם ולסייע לנפגעים, לכולנו יש אחריות להציל כמה שיותר חיים, עזרתכם חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully